reede, 12. veebruar 2010

So you think you can dance 5.hooaeg TOP14

Mia Michaels on nii nunnu! Ja oma suurusest hoolimata nii stiilne ja ilus! Mulle nii meeldib kui ta ütleb kellelegi "Amazing!" Kui selline naine ütleb kellegi kohta "Amazing"... siis see juba tähendab MIDAGI. Kui ma saaksin valida ühe koreograafi, kellega tahaks oma elus tantsu teha, see oleks kindlasti tema!

Ja muidugi kui juba korra pääsed sellesse saatesse, siis absoluutselt on vaja iga hinna eest kasvõi nädaks pääseda mary Murphy Hot Tamale Trainile... mis iganes rong see siis ka pole :)

Tegelikult kõik maailma žüriid selistest hindamissaadetest, peaks Miat vaatama ning tema kommentaaridest õppust võtma. Ta lihtsalt suudab emotsioonid niimoodi välja kiskuda... iga kord!

Esimest korda oli USA SYTYCD saates esindatud ka pas de deux, ehk klassikaline ballett. Kuid kõige vingem kõikidest tantsudest oli minu jaoks Napoleon-i ja Tabitha "Hip Hop ketiga". See kuidas Jeanine teeb iga väiksemagi liigutuse sellise tugeva pingutatusega on silmale nii mõnus vaadata. Philip on omas stiilis, seega tema suveräänsus ei tule üllatusena. Mõnus, et tuletasid meelde Kanye West-i Love lockdown -laulu. Ja sellele otsa võib vaadata So you think you can dance terve ajaloo parim cha cha! Sinna vahepeale minu top 10 praeguse seisuga. Ohhhhh kuidas tahaks hoopis ise tantsida...



Minu TOP10:

1. Jeanine
2. Brandon
3. Janette
---
4. Ade
5. Caitlin
6. Jason
7. Kayla
8. Melissa
9. Evan
10. Philip
---
Kupono
Randy

2 kommentaari:

Merli Vajakas ütles ...

See on saade, mida olen siiani hoolega jälginud. Pesle Ameerika ka Kanada ja Austraalia oma. UK oma on veel poolik. :)

Danzumees ütles ...

Mina ka jõudumööda. Brittide oma on mul nii palju ka olemas, kui seda praeguseks on tulnud. Lisaks Sinu mainitud riikidele olen vaadanud ka Skandinaavia ja Hollandi esimesed hooajad.