kolmapäev, 21. juuli 2010

So you think you can dance 5.hooaja TOP 6

Ja ongi hooaja poolfinaal käes...

3 paari, 6 paaristantsu ning 6 soolot. Mõlemad minu lemmikud - Jeanine ja Kayla on veel sees. Seekordne saade oli parajalt koomiline. Naerda sai enamvähem iga inimese peale. Cat Deeley oli ka täiega koomiliselt lainel. Näiteks kui Nigel disco peale segi keeras, siis ütles, et ta ju tuletas Nigelile meelde, et too tablettide võtmist enne saadet ei unustaks :)

Tantsude tehniline tase on jõudnud päris kõrgeks - on ju ainult võimekad tantsijad järel - ma näeks küll Evani asemel Jasonit, aga meeste trio-tantsus oli ta täiesti oma ülesannete kõrgusel ja võrdselt viskas saltosid Brandoni ja Ade-ga. Ade on tõeliselt kasvanud oma oskuste ja karakteri näitamisega. Ma poleks uskunudki, et temale meestest finaali eel vaatet kõige rohkem pöialt hoian.

Seekordne parim tants tuli Kanada koreograafilt Stacey Tookey-lt. Vaadake neid liine - lugu mahajäetavast armukesest... Mees tuleb, kasutab ära ning lahkub. Ja ometi naine teab, et ta ei tohiks, ei peaks... ja ometi tantsib temaga vahepeal sünkroonis ning keerleb tema ümber... teadagi mis...

Kayla on minu suurimaks lemmikuks tõusnud ja isegi kui keegi populaarsusega, nagu näiteks Jeanine või keegi teistest osutubki võitjaks, siis tegelikult kõige parem tantsija kogu kambast on ikkagi tema. Oli ju tema üks nendest, kes viimasel Oscari-gaalal Hollywoodis laval tantsis... igatahes saanud saatest tuule tiibadesse!

Ja siin see tants... üks hooaja parimaid minu meelest - jälgige neid liine - kuidas naine jalad ja mees käed lahti sirutab ja need mehe hüpped, eriti see tagurpidi õhušpagaat... ning naise arabesque või seda üpris alguses toimuvat efektset neise sülle tõmbamist ühe käega - geniaalne! Ilus ja usladust nõudev on alati ka see, kui üks partner hoiab teist üleval nii, et tahapoole kaldus oleva pea toetub partneri kätele:





Ahn trio laul on ka nii sobilik... Ja eriti stiilne on see, et üks on must ja teine valge...


Seekord olid ka naiste-trio ja meeste-trio tantsud, Mõlemate koreograafiks kõrvaleval fotol olev Sonya Tayeh. Meeste tants oli kordades huvitavam, aga naised ällegi tantsisid täpsemalt ja pingutatumalt enda oma. Sonya ise on nö. "minu maitse"... ja tema soeng on nii lahe. Üldse lahe, kui naised julgevad oma juustega midagi ette võtta, mitte lihtsalt ei kanna "seda tavalist" oma peas :) Ma ei tea kuidas teiste meestega on, aga esmamulje on ju oluline ning minu jaoks on naine just esmamulje põhjal automaatselt "igav", kui ta juuksed on igavad :) Olen küll veendunud, et on mehi, kes kardavad "teistmoodi naisi", aga noh, minu puhul on see just vastupidi. Iseasi, kas mina nendele piisavalt huvitav tundun :)

Siin aga minu tantsijate top enne finalistide selgumist:

1. Kayla
2. Jeanine
3. Ade
4. Brandon
5. Evan
6. Melissa

Muideks seekordne grupitants, ehk Tyce Diorio Klounide lugu oli ka väga armas:



Saatest kukkusid välja Ade ja Melissa... Ade suhtes nii ebaaus. Tulemuste saates esitati eelmisel aastal Emmy-le kandideerinud 4 So you think you can dance saatest pärit olevat aasta parimat USA televisiooni koreograafiat. Teiste seas ka see, minu siiani kõige lemmikuim läbi aja tants sellest saatest:






Chelsie, kes selles tantsus tantsib, oli minu eelmise hooaja lemmik. Kahjuks kukkus ta poolfinaalis välja, aga käesoleval aastal kandideerib ta oma enda koreograafiaga Emmyle saatest Dancing with the stars!

See Paso Doble on siin:






Ahjaa... käesoleva aasta Emmydele teiste kandidaatide hulgas on ka teisi So you think you can dance saate koreograafiaid. Teiste hulgas mu selle 5. hooaja lemmiktants - Mia Michaelsi koreograafia "Addiction":



ja ka teine Mia Michaels-i koreograafia. Randi ja Evani tantsitud "Koop Island Blues":


ja ka kolmas Mia tants!!!! Sedapuhku grupitants, ehk top 8 saatest pärit:






Lisaks üks tants ka 6. hooajast, mida ma ettevaadata ei taha... aga koregraafiks see sama Stacey Tookey, kes oli ka tolle esimese tantsu koreograaf, mis siinses blogipostituses on...

Järgmine saade ongi siis finaal. Kaylale ja Jeaninele pöidlad pihku, hetkeseisuga enne finaaltantse eriti Kaylale...

Kommentaare ei ole: