neljapäev, 21. veebruar 2008

Pühapäeva öösel jagatakse Oscareid!

Siin on minu pakkumised ehk ennustused, kes või mis sellel aasta Oscarite gaalal edukaks osutub. Samas ka need variandid, kellele mina oma hääle annaksin, kui ma oleksin akadeemia liige.

Kui mitte arvestada lühifilmi kandidaate, siis nägemata on ainult üks ainus film THE SAVAGES. Seda ka sellepärast, et olin paar päeva haige ja ei saanud kinno, kuigi kinos see jookseb...
Lühifilmidest on lühimultikad nähtud kõik peale ühe ja lühidokidest ning lühimängufilmidest pole sellel aastal õnnestunud näha mitte ühtegi. Isegi You tube-is neid pole, nagu näiteks eelmisel aastal. Aga siit tuleb siis minu ennustusrivi:

Parim FILM

Võidab: No country for old men
Ohustab: There will be blood
Minu lemmik: Atonement


Parim MEESPEAOSA NÄITLEJA

Võidab: Daniel Day-Lewis (There will be blood)
Ohustab: ei keegi
Minu lemmik: Daniel Day-Lewis (There will be blood)


Parim NAISPEAOSA NÄITLEJA

Võidab: Julie Cristie (Away from her)
Ohustab: Marion Cotillard (La vie en rose)
Minu lemmik: Marion Cotillard (La vie en rose)
Selles kategoorias ma pole näinud Laura Linney (The Savages)


Parim MEESKÕRVALOSA NÄITLEJA

Võidab: Javier Bardem (No country for old men)
Ohustab: Hal Holbrook (Into the wild)
Minu lemmik: Hal Holbrook (Into the wild)


Parim NAISKÕRVALOSA NÄITLEJA

Võidab: Ruby Dee (American Gangster)
Ohustab: Tilda Swinton (Michael Clayton), Amy Ryan (Gone baby gone), Cate Blanchett (I'm not there)
Minu lemmik: Saoirse Ronan (Atonement)


Parim REŽISSÖR

Võidab: No country for old men
Ohustab: There will be blood
Minu lemmik: Diving bell and butterfly


Parim ORIGINAALSTSENAARIUM

Võidab: Juno
Ohustab: Ei keegi
Minu lemmik: Juno
Selles kategoorias on mul "Savages" nägemata


Parim MUGANDATUD STSENAARIUM

Võidab: No country for old men
Ohustab: There will be blood
Minu lemmik: Diving bell and the butterfly


Parim TÄISPIKK MULTIFILM

Võidab: Ratatouille
Ohustab: ei keegi
Minu lemmik: Persepolis


Parim TÄISPIKK DOKUMENTAALFILM

Võidab: No end in sight
Ohustab: Sicko
Minu lemmik: Sicko


Parim VÕÕRKEELNE FILM

Võidab: Counterfeiters (Austria)
Ohustab: Katyn (Poola)
Minu lemmik: Katyn (Poola)


Parim OPERAATORITÖÖ

Võidab: There will be blood
Ohustab: Assassination of Jesse James...
Minu lemmik: Diving bell and butterfly


Parim KUNSTNIK

Võidab: There will be blood
Ohustab: Atonement
Minu lemmik: Atonement


Parim MONTAAŽ

Võidab: Bourne ultimatum
Ohustab: No country for old men
Minu lemmik: Diving bell and the butterfly


Parimad VISUAALEFEKTID

Võidab: Transformers
Ohustab: ei keegi
Minu lemmik: Golden compass


Parim KOSTÜÜMIKUNSTNIK

Võidab: Sweeney Todd
Ohustab: Atonement
Minu lemmik: Elizabeth: the golden age


Parim GRIMM

Võidab: La vie en rose
Ohustab: ei keegi
Minu lemmik: La vie en rose


PARIM HELI

Võidab: No country for old men
Ohustab: Transformers
Minu lemmik: No country for old men


PARIM HELIMONTAAŽ

Võidab: Transformers
Ohustab: Bourne Ultimatum
Minu lemmik: No country for old men


Parim MUUSIKA

Võidab: Atonement
Ohustab: ei keegi
Minu lemmik: Atonement


Parim LAUL

Võidab: Falling slowly (Once)
Ohustab: Enchanted-i laulud
Minu lemmik: Falling slowly (Once)


Parim LÜHIMULTIFILM

Võidab: Peter & the wolf
Ohustab: Moya Lyubov
Minu lemmik: Moya lyubov
Selles kategoorias on mul "I met the Walrus" nägemata


Parim LÜHIMÄNGUFILM

Võidab: Tanghi Argentini
Ohustab: Tonto woman, At night (Om natten)
Selles kategoorias on kõik kandidaadid nägemata


Parim LÜHIDOKUMENTAALFILM

Võidab: Freeheld
Ohustab: La corona, Sari's mother
Selles kategoorias on kõik kandidaadid nägemata

Kommentaare ei ole: