esmaspäev, 18. august 2008

Hilinenund sünnipäevaluuletus

Ühel üliarmsal inimesel (RK) oli sünnipäev paar päeva tagasi ja ma magasin selle maha. Kirjutasin ka vastava luuletuse. Võibolla sobib ka kunagi teinekord hilinenud õnnitluse juurde kirjutada...

Palju õnne, väike plika!
Viskan Sulle väikse vimka!
Kuigi sünnipäev Sul möödas,
kella tagasi ma pööran.
Õnne täna julgelt soovin,
sest ma Sinust väga hoolin!

Palju õnne kallis...!!!

Et SMS-ile ära mahuks võib ka nii:
Palju õnne,väike plika!Viskan Sulle väikse vimka!Kuigi sünnipäev Sul möödas,kella tagasi ma pööran.Õnne täna Sulle soovin,tulevikus täpsem olla proovin!

3 kommentaari:

valgeseelik ütles ...

Tänan!
See on just sobiv minusugusele, kes ma alatasa õiged päevad õnnitlusteks maha magan ja mitu päeva hiljem avastan - appi, sünnipäev oli!

Danzumees ütles ...

Häbi tunnistada, aga mul on ka nendest hilinemistest saanud juba komme :(

Unknown ütles ...

👍Armas.Kasutasin seda luuletust täna😉Tänud!