teisipäev, 27. jaanuar 2009

Kes on Sinu iidol?

Nüüd on asjalood nii, et ......



Sa lihtsalt pead selles küsimuses enda jaoks selgusele jõudma.



See võtab ainult minut või kaks aega - aga see on seda väärt!



Usu mind.



Kes on Su eeskuju ehk kes on Su iidol???



Proovi seda teha nii, et iseennast ei peta...



Ära vaata midagi ette, vaid tee kõik rida rea haaval, muidu see test ei tööta!



Võta välja kalkulaator


(ka Sinu arvutis on see olemas kui käepärast muud ei leia).


1) Vali oma lemmiknumber vahemikus 1-9.


2) Korruta see numbriga 3.


3) Liida number 3, ja korruta see jälle numbriga 3


(oled Sa oma vastuses kindel?!)


4) Tubli! Nüüd Sul on 2- või 3-kohaline number.


5) Liida selle numbri numbrid kokku


(näiteks kui Su saadud number on 43, siis 4+3).




Keri ekraani allapoole...













Natuke veel.....













Vaata nüüd sellest nimekirjast oma numbri järgi,

Kes Su iidol on?:


1. Einstein


2. Nelson Mandela


3. Abraham Lincoln


4. Helen Keller


5. Bill Gates


6. Gandhi


7. George Clooney


8. Thomas Edison


9. Danzumees


10. Abraham Lincoln


Ma tean... Mul on see effekt inimeste üle... Ühel päeval võib Sinust saada ka minusugune... :-) Usu mind!

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

:) Samal meetodil saab välja selgitada, milline on üks ja ainuke blogi, mida lugema peaks: Testid: Üks ja ainuke blogi.

Danzumees ütles ...

Hehhee. Ma polnudki varem sellest süsteemist teadlik! Sain "oma" versiooni siit Rootsist ja tõlkisin eesti keelde :) Ilmselt on see üle maailma juba tuntud, igal maal natuke omamoodi. Võibolla võib sellest välja lugeda ka kultuuridevahelisi erinevusi? :)))

valgeseelik ütles ...

Vaat kus kelm! :) Jaksad Sa ikka kõigi iidol olla?? ;) Ma pole küll kindel, et minust Sinusugune inimene saab (meessoost tahtsin ma lapsena olla, nüüd küll enam mitte!!! :D), aga selles olen küll kindel, et mulle meeldib Sinu teatri- ja raamatuarmastus, ja see, et sa naisele ja lastele raamatuid ette loed. :)
Igavesti vahva test igatahes! :)

Danzumees ütles ...

Sul on õigus - ei jaksa ma kindlasti "kõigi" iidol olla :)

Kui nüüd päris aus olla, siis minu järgi ei tasu nüüd küll kellelgi eeskuju hakata võtma :)

Ma vaatan ise "tublidele" alt üles :)

See oli jah üks kelmustükk...ma ise ju langesin ka selle ohvriks :)