neljapäev, 29. jaanuar 2009

Eesti laul 2009 (Eesti Eurolaul 2009)

Nüüd on siis kõik Eesti tänavused võistluslaulud kuuldud. Kes veel pole, saab neid siit näiteks kuulata.

Minu seekordne "edetabel":

Ei meeldi üldse:
10. StereoChemistry - Öösiti kõndides (Pole minu maitse. Lauljal pole üldse häält ning s-i viga. Ei-midagi-ütlev meloodia. Miks see küll üldse siin 10 hulgas on, kas tõesti polnud "valikut"?)
9. Ithaka-Maria - One last dance (väga mitu tuttavat riffi teistest lauludest. näiteks Soft Cell "Tainted love" kumab kohati läbi ja sekka oleks justkui miksitud ka midagi Depech Mode-ilt)
8. Rolf Junior - Freedom (jube igava ning mitte-haarava viisiga, mis kõigele lisaks ei jää üldse meelde)
7. Lowry - You ain't what I need (nii nõrgukese häälega. Mingi soul-i tegemise üritus, aga kuidagi igav ning ei torka kõrva millegagi. Väga kehv ja väga tavaline).
6. Janne Saar - Too good for you (nii igav ja kuidagi meloodiata lugu. Ei jää millegagi meelde ja ei meeldi ka üldse. Igav, igav, igav. Midagi nagu oleks 5 või 60-ndatest. Aga see on millegipärast kasutamata lõpuni.)

Suvad:
5. Chalice - Nelikümmend (Chalice-i muusika pole lihtsalt minu maitse. Ma ei tahaks ka enam, et me "nalja" läheks sinna tegema, mis siis sellest, et tegemist on palaganiga.)
4. Sandra Nurmsalu - Rändajad (natuke liiga nõrk hääl, aga viis jääb kummitama. Popikad idamaised rifid käivad ka taustalt läbi. Aga lõpuks hakkab liiga palju üht ja sama kordama...tekib tunne, et millal ükskord see läbi juba saab...kuigi tegemist on ainult kolme minutiga.)
3. Traffic - See päev (liiga pikalt on alguses uimast ja aeglast osa - sõnadeski on kusagil "aeeeeglaselt". See pikas eurovisioonishows mõjub igava ning venivana. Aga muidu laul päris kobe ning mõnusa meloodiaga ja lõpuks tuleb ju elu ka sisse.)

Enamvähem:
2. Köök - Üürnik (See meeldib mulle endale, kuid ma arvan, et see suurel Eurol ehk läbi ei löö. Mõnusad eestikeelsed sõnad ja vahvalt kelmikas meloodia :) Hea tuju tuleb :) Kuigi ma siin Chalice-i kohal ütlesin, et ei tahaks, et me sinna nalja jälle läheks tegema...siis siin juba söön oma sõnu:))
1. Laura - Destiny (Kuna paremat laulu ka tänavu pole, siis selline "enamvähem" turvaline Lõhmus-e tase käib kah. Kuigi nad võiks stilistikaga seda laval "ägedamaks" teha. Minu hääl läheb sellele laulule, ainult, et ma ju siit Rootsist ei saagi hääletada :)))

1 kommentaar:

Erwin Parker ütles ...

no nurmsalu laul on see, mis kõige kindlamalt läbi võib lüüa, sest selles laulus on elemente, mis igale regioonile peale läheb!