laupäev, 3. jaanuar 2009

Tagasi Stokis

Üle pika aja, oli seekord tõeliselt tore tulla jälle koju (siia poolele randa)! Mingi igatsus oli... heade pesemisvõimaluste järgi, hea internetiühenduse järgi, raamatute ja muude "koduste" mõnude järele.

Avariis rästitud auto pärast oli küll hirm... ja muidugi oli sadamas politseikontroll. Laupäevahommikune laev (reedeõhtuste pidutsejate pärast) ju ikkagi...meie eest üks auto paanikas keeraski "järjekorrast" välja :) Kui meie politseini jõudsime, vaatas too korraks ainult sisse ning küsis, kas ma rootsi keelt räägin ja siis, et kas ma reisin perega... Ja läbi me olimegi :)

Koju jõudes oli vaja kõik see Eesti kaasa võetud kraam ja laste jõulukingikraam ja raamatud ja söök maha laadida ja veel praegugi on osa asju lahti pakkimata...kuid kohe-kohe saab kõik korda (K juba tegutseb ning ma kohe lähen appi).

Koju jõudes käisime veel valgel ajal kiiruga K.-ga jalutamas ka. Ma tahtsin uut filmiajakirja ja K ostsis Hus & Hem-i ning lastele piima ja kartuleid...neid me seekord Eestist kaasa ei tassinud, sest auto oli nii täis. Ja praegu on ju rootsi krooni kurss ka madal...

RT helistas ka...nii tore oli temaga üle pika aja juttu puhuda (mul oli nii häbi, et temaga ei jõudnud kokku saada...ainuke inimene Eestis, kellega ma ikka "püüan" alati kasvõi korraks trehvata...töökaaslastega ja töösõpradega...ka nendega, kes neist on "rohkem kui lihtsalt töösõbrad" ju näen nagunii kontoris ja teisi mul ju polegi... K-K N-iga me rohkem kirjutame...ja temale ma olengi vist ka kirja võlgu juba pikemat aega ning MH-ga me helistame...tal on ka nii kiire alati, et temaga trehvamist ma isegi ei planeeri). Meie kõned RT-ga venivad alati niiiii pikaks...mina suur pläralärajuhan jääkski jutustama...aga teised siin ümberringi ju arvestavad ka mu tähelepanuga ja siis "õnneks" peab mingil hetkel poolvägisi ikkagi lõpetama :)))

Teatrikirjutisi nüüd poolteist kuud eriti palju pole seega siit oodata...mul on küll mõned asjad videol ja plaatidel ja loodetavasti ETV arhiivi ka midagi riputatakse... aga praeguseks on käsil juba sellel aastal kolmas raamat ja filme on ka hunnikus kavas vaadata. Näiteks on siin kinodes juba "Spirit". Ja siis on muidugi vaja kõik aastakokkuvõtted koostada...see on nii vahva! Ma teatriasjandused juba tegin excelis ära...kino ja kirjandus on ka pooleli...tv ja muusikaga pole veel jõudnud alustadagi... seega pole veel jõudnud midagi üles riputada. Ja siis on vaja fotod arvutisse laadida, et saaks jõulupuhkuse kokkuvõtte ka koostada...pilt räägib ju rohkem kui 1000 sõna :) Ja ma sain ju sellel aastal 2 jõulukinki ka! (Aitäh K ja RL!!!)

Aga nüüd edasi "lahti-pakkima"... ja Katrin Mandel -i plaati kuulama (mille sain veel viimasel hetkel Eestist kaasa osta)... ja peaks teise kõrvaga kuulama Aastahitti 2008, et "püsiks kursis tänapäeva noorte maitsega"...tegelikult sealt saab tavaliselt teada ka mõned uued Eesti laulud (praegugi mängib keegi Marvi Vallaste - Sa ja ma...päris hea kidrapop) :) ja Donna Leon-i "Surm võõral maal" lugema....nii hea, et homme on ka veel "vaba" :) Kuigi ega minuga vist keegi "muuseumi" ei viitsi minna :) Hea kui keegi viitsib neid linna suuri allahindluseid vaatama minna...saab samaga "jalutada"....praegu on Stokis pea kõikides poodides -50%...ja mul pole normaalseid pükse, jopet ega ka muid riideid...ülikonnadki hakkavad vanaks jääma...kuigi raha ka pole...aga vähemalt saab jalutada :)

6 kommentaari:

Saila ütles ...

täitsa pael: Eestis ei saa pesta - huh mis ropp rahvas! - nett ei funka eriti ja raamatuid need ahvikesed ka ei evi. kõige kurvem, et selline õhkamine on maakeeles kirja pandud ja mina loen-kirjutan ... arengumaa hyljes selline.

Danzumees ütles ...

Esiteks ei maksa olla nii irooniline. Tunned Sa mind või oled Sa üldse ühtki mu teist postitust lugenud, et hakkad kohe nii julmalt ironiseerima? Kuid ilmselt said Sa mingeid oma vajadusi rahuldatud, kui said mu üle ilkuda. Tore.

Teiseks - ei maksa võtta kõike nii isiklikult, maailm ei pöörle ainult ümber Sinu mõttemaailma... Ma pole kordagi öelnud, et meie - EESTLASED oleme ropp rahvas. Mu ööbimiskoht Eestis (see on üks väga tagasihoidlik maakodu) on lihtsalt selline. Mul ei ole lihtsalt nii palju raha, et elada Sinu kombel hästi! Minule meeldib Eestis väga... seal on palju, parem elada kui siin Rootsis :) Lisaks kõik mu EESTI KEELES olev kirjandus on siin Rootsis minuga kaasas...ja mulle meeldib olla oma raamatute juures ja pidevalt lugeda.

Me oleme proovinud maale saada internetti. Olen rääkinud mitme firmaga. Aga lihtsalt sinna EI saa head ühendust. Ma ei ole kordagi öelnud, et terves riigis oleks sellega probleeme.

Olen täiesti hämmingus. Ei ole kedagi tahtnud solvata. Rääkisin ainult oma pisikeses blogis oma isiklikest muredest, mitte "riigi" omadest.

Sehkendaja ütles ...

Avarii?? Vast pold midagi hullu.
Meie ka tagasi kodus.

valgeseelik ütles ...

Kulla Danzumees, palun ära tee Cassandra irooniast ja sarkasmist välja, vahel lihtsalt juhtub, et mõnel inimesel on paha päev või on suhted sassis ja siis sageli öeldakse kõrvalseisjatele halvasti. Ta ilmselt ei ole Sinu blogi püsilugeja ega tea, millest Sa kõnelesid.
Aga Su avarii? Tundub, et midagi hullu küll ei juhtunud, et olete ikka kõik terved ja okei, aga auto on siiski kannatada saanud?
Kõike head teile sinna Rootsimaale! :)
Ja head uut aastat võib ka veel soovida! :)
Jään huviga kõiku Su kokkuvõtteid ootama! :)

Danzumees ütles ...

Sehkendaja!
Aitäh muretsemast...ei ole muud hullu, kui et Kasko omavastutuse peab maksma. Mul on autol tegelikult üks teine häda ka (tänaval peksti peegel katki ja kriimustati ust), niiet kokku tegelikult kaks omavastutust...ehk siis jõulud läbi küll...aga raha voolab ikka kõik välja... (raha, raha, raha...kui teda on, siis polegi nagu vahet, aga kui pole siis on tunda küll) :)

Danzumees ütles ...

Valgeseelik!
Katsun mitte tähelepanna :) Aga kihvatas küll...et miks mõnedel inimestel on nii kõva "ärapanemise" vajadus...siis tunnevad vist ennast kuidagi teistest paremana või nii...ei tea.

Aga avarii juhtus Pärnus...käisin teatris :) Ja seal ju natuke võõras kant, ise olin süüdi...pimedas... ehmatus oli suur...juhipoolne autouks on täiesti mölkis ja peeglit pole, aken on terve, aga alla ei käi...suur rekka...ninad panid kokku...aga sõidab. Ma olin temaga sunnitud siia Rootsigi sõitma, sest kogu riidekraam, mis (meie 5 liikmelise perega) kaasas oli ja hiired ja nende elamine ja kõik see muu kola...see oli ju vaja siia Rootsi ikka kaasa tarida jälle :) Kindlustus andis garantii ning remont pidi võtma nädal aega. Niiet hullu pole :)

Aga Sinule ka Head Uut Aastat! Kokkuvõtted tulevad :))) Kui ainult raamatu käest saaks pandud...krimkad ei lase ju pooleli jätta :)