laupäev, 17. jaanuar 2009

Rahulik reede

Tööl oli täna kohtumisi, messikülastus ning kreeka pähkleid ja komme. Nimelt India restoranis kohtumine ühe toreda inimesega, et rääkida natuke lähima aja plaanidest ja hoida "sidet" üleval. Millegipärast oleme TV-ga viimastel kordadel kuidagi India restoranis hakanud kohtuma :) Tema tegi välja ja ma muidugi sõin jälle Tikka Masala-t...olen juba selline tavade ori mõnedes kohtades ja vahest. India restoran on üks neid kohti.

Kohtumiselt otse edasi kohtusin TK-ga ja põrutasime messile. Üks väga kummaline mess. Esiteks oli seal küll absoluutselt kõike ja teiseks seda kõike oli tõeliselt palju. Messikülastajaid oli ka palju. Ma rääkisin natuke eestlastega juttu ning enne lahkumist ostsin mõned sisustusajakirjad K-le kaasa...kõigest 10 krooni tükk :)

Tagasi tööle. Üks väga hea e-mail LL-ilt Tallinnast ning muidugi töö, töö, töö. Pärast viit jalutas K mulle vastu ning me läksime otse kinno. Kino on siin naljakas. Enne seansi algust tuli üks tütarlaps, kes mikrofoniga teatas, et me aitaks neil koristada pärast filmi ja viiksime oma sodi ise ära. Ja muidugi ütles ta mõne sõna filmi kohta - Curious case of Benjamin Button. Suur šokk oli see, et kestvus on 2 tundi ja 45 minutit! K ei jaksanudki kuni lõpuni. Seal umbes kolmanda tunni ajal ma tundsin kuidas ta lausa piinleb. Korraliku armastava mehena, vaatasin ta piinlemist kõrvalt ning....lasin tal kuni lõpuni piinelda. Noh, ega see ehk tõesti mingi eriti hea film ei olnud, aga vaadatav...ikkagi armastusest :) Natuke "pikk" oli see küll. Ja muideks kindlasti kandideerib parima filmi Oscarile tänavu. Päriselt! Kuigi see pole minu meelest seda väärt. Ja lisaks sain taaskord tunda kuidas mulle meeldib Cate Blanchett ja kuidas mulle ei meeldi Brad Pitt. Ma tean, et välimusel ei ole vahet, aga see kuidas ta oma alahuult pruntis hoiab ning paksu meigikorra all ei liigu ükski lihas...ma ei saa aru, kuidas teda naised ilusaks meheks peavad (mitte et ma ise ilusam oleks, kaugeltki mitte :)). Keemia oli neil seal küll olematu, ning tegelikult isegi vaene Cate ei sobinud minu meelest oma kehatüübiga just sellesse rolli - baleriiniks.

Pärast kino metrooga koju. Õues oli üpris külm ja metroos hea soe. Ja rahvast hästi palju. K itsitas midagi, mida ta mulle paljastada ei tahtnud. Pärast kahte eskalaatorit...vabandust kolme, kui arvestada ka veel seda, mis õues on üles minnes...Kodupoest läbi ja piim kaasa. Lapsed olid korteri pahupidi keeranud ning istusid arvuti taga ja vaatasid Bleach-i...see on mingi anime, aga ma polegi veel täpsemalt uurinud, et mis värk on. On see üldse neile sobilik. Igatahes kamandasin arvutipausi majja ning hakkasin Leelo "Kristiina see keskmine" ette lugema. Pärast lugemist kolisin K juurde magamistuppa ning lapsed jätkasid arvutiga.

K-ga vaatasime American Idol-i uue hooaja teist osa. K kustus veel enne lõppu. Mina kirjutasin eelmise lastele loetud raamatu blogisse. Tekkis tunne, et ma ei oskagi midagi õieti kirjutada...ja kas peakski, sest see ju lasteraamat. Mis minul üldse asja selle kohta mingit arvamust avaldada...aga noh, mingi märgi lugemisest tahaks oma "päevikusse" maha jätta...

Ahjaa, vahepeal tegi mind nii rõõmsaks Aidi kommentaar. Ja ma lugesin tema viimase loo tema blogist uuesti läbi. Tagaajus tiksumas mõte, et kas kirjutan RL-ile kirja või kirjutan päeva kah veel bloggi üles. Nüüd seda teksti kirjutades tunnen, et tegin vale valiku, sest see reede oli kuidagi tavaline ja rahulik, mis temast ikka kirjutada... Eriti kuna Jõulupildid ikka veel arvutisse laadimata ning aastakokkuvõte ikka veel pooleli :) Sama vana laul...

Juhul kui jäi küsimus õhku...Kreeka pähklid ja kommid andis mulle mu ainuke kohalik kolleeg - HG. Ta sai need mingilt firmalt uue aasta puhul ja ta ei taha et need tal seal pidevalt laual nõuavad, et ta neid sööks. Kuna ta pakkis need mulle kaasa, siis loomulikult tassisin ära koju, lastele. Hmmm, nagu mingi loom.... kõik mis võimalik - vaja koju tassida, oma "urgu" - lastele. :)))

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Mulle ei meeldi ka Brad Pitt, Vist ainult Ocens's 11 & 12, kus ta pidevalt sööb ja eriti ei räägi :)

Danzumees ütles ...

Mulle ta ka vist kunagi mingis rollis meeldis...mängis mingit hullu...filmi nimi oli vist "12 monkeys"...ja Fincheri Fight club-is ka "vist" ei häirinud. Kuigi seal ma ei mäleta, kas mulle lihtsalt film meeldis nii väga ja teised ta ümber olid nii kõvad tegijad...või ta lihtsalt tõesti ei häirinud :)

Selles uues filmis ta häirib küll kõvasti. Selline "kivinägu", miks seda küll "heaks rolliks" peetakse, ma ei mõista... Ega vinge make-up ju ei tee rolli heaks :)

uitaja ütles ...

Tere,
Olen nüüd mõnda aeg peale selle, kui kord teatrist ja blogidest GS-i juures jutuks läks, su blogi ikka usinalt lugenud, aga postituseni pole jõudnud. Ega ma nüüdki kommenteerima kipu vaid ainult üks teatrisoovitus mõlgub meeles. Vaadates varasemaid kirjutusi tundub, et sa pole veel näinud Ugala "Kolm meest paadis koerast rääkimata". Käisin seda nädala keskel Viljandis vaatamas ja tunnistan, et meeldis. Mul oli tublisti eelarvamusi varuks enne minekut. Olin nimelt seda raamatuna ja inglise keeles lugenud. Tekst on uskumatult hea, mistõttu kahtlesin, kas ikka saab seda korralikult lavale tuua. Vahel kipuvad sellised head tekstid lavalt esitatuna piinlikud kuulata. Siinkohal oli aga näitlejate töö igati paigas. Lavakujundus väga läbi mõeldud. Isegi asi, mis mulle reeglina pigem ei meeldi ehk palju laulukesi, ei häirinud. Ma ei oleks ju teadlikult vodevilli vaatama läinud. Ainuke, mis häiris, olid mõned sõnad laulutekstides, mille kaasaegsus kuidagi ei sobi ajastu konteksti. See-eest oli kavaleht mõnusas ajakirjandulikus vormis- jällegi varem nähtud ja tehtud asi, kuid hästi tehtult ikka mõnus lugeda. Seega täitsa julgen soovitada mõnusat õhtut Viljandis. Enne Tallinna tagasi pöördumist käisime veel Pärimusmuusika Aidas Kirsimäe kohvikus. Jällegi väga hubane koht - toit ehk polnud nii hea, kuid atmosfäär suurepärane, muusikavalik kohane, nii et kokkuvõttes jäi igati meeldiv mälestus. Lisaks kohvikus kõlavale muusikale, on ka hea valik Eesti muusikat müügis, millest mina soetasin ühe õige vana (1993) Juhansonide plaadi, mis tagasitee autos lühikeseks tegi. Viljandist jäi küll soe ja ilus tunne hinge. Mõnus mõttepaus töise kolmapäeva lõpuks, kokkuvõttes polegi nii keeruline 5-st töölt ära ja pool 1 öösel koju tagasi- soovitan teistelegi.

Danzumees ütles ...

Aitäh soovituste eest! Olengi kuulnud kaksipidi arvamusi sellest "Kolm meest paadis" tükist. Ise olen küll selle oma "kindlasti vaatamisele tulevate lavastuste" sekka arvanud. Mul ju ainult selle planeerimisega veelgi raskemad lood, kui viiest töölt ja poole üheks kodus, nagu tead :)

Ma pole ka veel jõudnud käia Pärimusmuusika Aidas, niiet seegi saab kindlasti kavva võetud...eriti nüüd kui soovitad! KM (ta ju praegu pool Viljandlane...õpib seal seda kultuuri) on soovitanud ka mingeid kohti, üks näiteks selline, millel nimeks Suur Vend (Big Brother), pidid parjalt suured portsud olema ja hea toit ka. Ma aga olen vaid paaris kohas Viljandis söömas käinud. Tihti ongi nii, et hea kui teatrisse jõuab õigeks ajaks ning siis pärast ju vaja koju magama kihutada, et järgmiseks päevaks õigesse kohta õigeks ajaks jõuaks :) Ja kui juhtubki, et mingi aeg seal on, siis ma olen antikvariaadis käinud. Sealt on ikka midagi nipet-näpet leidnud. Aga nädalavahetustel kindlasti! Ise olen avastanud ühe šašlõkikoha Viljandist Tallinna poole sõites, umbes 34.kilomeetril. Seal müüakse ka neid suitsujuustupalmikuid ja -rõngaid, mida tavaliselt saab ainult Luige laadalt. Ja sealne šašlõkk muidugi on ka hea. Lisaks saab sealt kohalikku suitsuvorsti kaasa osta.

Aga Ugala juurde tagasi tulles, siis minu meelest on see üks parimaid Eesti teatreid. Neil on nii palju häid, ehk lausa tippnäitlejaid ning nende lavastused tihti poevad hinge pikemaks ajaks. Kui ma ei eksi, siis üks mu suuri lemmikuid - Peeter Jürgens on selles "Kolm meest paadis" tükis...juba lihtsalt tema pärastki tahaks kindlasti seda näha! Ja raamat on ju täiesti legendaarne!

Aitäh veelkord soovituste ja info eest!