esmaspäev, 19. jaanuar 2009

Sünnipäevaluuletus töökaaslasele

Panen siia üles tänasele sünnipäevalapsele MJ-le kirjutatud lulla. Inspiratsiooni sain sellest, et töökaaslane RK, kes teatas, et MJ-l on sünnipäev nimetas oma üleskutses M-i päiksekiireks, mida ta ju ka on :) Ehk siis natuke selline mitmest kohast veel mugandamist vajav luuletus M-i sünnipäevaks:

Päiksekiire kiirel kiire
kiirgama peab ruttu ruttu
sest et tema kiire viirel
oht on jääda uttu.

M... kui välja läheb
saavad kiired temalt pähe!
Sünnipäeva kiirguses aga
hoopis hoidke varju taha! :)

Olgu suvi või talvevilu
M... me päiksekiir
tema sünnipäevapidu
täna peamegi me siin!

Palju Õnne...

Võibolla kulub mõni teine kord ka marjaks ära :) On ju ka kõige otsituim sõna, millega mu blogi üles leitakse "Sünnipäevaluuletus" :)

2 kommentaari:

Mihkel ütles ...

Tõsi,olen esimest korda Su ajaveebis ja ikka otsisõnaga "sünnipäevaluuletus":) Ma loodan, et oled sest pigem meelitet kui häiritud.

Danzumees ütles ...

Muidugi meelitatud :)

Kuigi ma päris täpselt ei saa aru, et "Sa oled "esimest" korda"...aga ""IKKA" sõnaga sünnipäevaluuletus" :)

Tule ikka ja jälle uuesti, kui Sulle siin meeldib :)

Ja kui tahad mulle kirja kirjutada, siis aadress on: raamatud@hotmail.com

Ma vastan kindlasti :)