reede, 18. august 2006

Inimene on saar

Kui sellele mõtteterale mõelda, siis inimene on tõesti nagu saar. Mõned inimesed on sellised saared kellel on tugev kandepind, mõned on rohkem pinnapealsed ilma suurema põhjata. Mõned on pooleldi vee alt väljas, mõnedele on vee alt väljas ainult pisike tipuke.

Mõni on kõrbesaar - kogu saar on ainult liiv, mõnel aga kasvab igasugust loodust ja elutseb igasuguseid loomi. Huvitav milline saar mina olen? ilmselt selline kes tahab nii palju veest välja tulla ning tugeva põhjaga, et mind kutsutaks hoopis mandriks. Suur ja võimas, kus igasuguseid rahvaid ja kultuure. Jah, sellega ma oleks rahul.

Eile lugesime jälle 100 lehekülge John Fowles-i MAAG-i. Sellest kas see saare ja inimese teema. See raamat on vapustav! Ma pole veel poole pealgi, aga loodan, et seda raamatut ikka jätkuks veel kaua kaua. Tõlge on selline nauding. Henno Rajandi 5++++. Pidevalt krutib põnevust üles. Olen tähele pannud, et lugejaga manipuleeritakse samuti kui teose peategelasegagi. Uskumatu oskus muuta see psühholoogiline aspeks mitmetasandiliseks. Tõeline anne!

Eile oli trenn ka. Hakkab juba vaikselt tulema. Nii mõnegi asjaga sain päris hästi hakkama, kuigi vorm pole veel kevadine.

Georg-i filmi Asta kinnitati ka lõpuks ära, Kristin sobis neile. Naljakas, et see Asta ise vist oli ka selline problemaatiline tüüp, ning selle osatäitja otsimisega on olnud ka nii vihma kui rahet. Kõigepealt Kelly ei sobinud, sest ta ei andnud päris lapse mõõtu enam välja - tänapäeva lapsed on kuidagi palju täiskasvanulikumad. Siis Alice - temal tuli välja on breketid, mille äravõtmine läheks maksma 4500 krooni. Nüüd siis lõpuks Kristin. Mul on hea meel, sest Kristin on selline tore ja särav tütarlaps, kellele tantsida meeldib ja ma usun, et kui miskit nässu läheb siis on see pigem minu süü. Aga jah, tantsu tegemine hakkab homme - laupäeval ja 30.ndaks peame selle filmimeestele/naistele juba ette näitama. Päris kiireks läheb...

Kõigele lisaks peaks dieeti ka natuke pidama, eile kukkus natuke, aga mitte mainimisväärselt. Ja muidugi ma pidin ju öösel seda arbuusi endale sisse suruma. Milleks? Nüüdsest õhtul pärast kuut on söömisel lõpp!!!!!!Jätku ma see meelde!!!!

Kommentaare ei ole: