neljapäev, 12. oktoober 2006

Armastus, reklaam ja tantsuhullus

Eilne päev oli eriline kolmel põhjusel:
1. Mul oli naisega aastapäev. Eile algas meil 13. aasta koos. Jah - 12 aastat on selja taga ja armastus on ikka sama suur ja ilus. Vast ehk suurem ja ilusamgi kui varem. Sest vaatamata kõigele, unistame me mõlemad ikkagi veel ajast, kus me saame kogu aja ainult teineteisele pühendada ja teha kõike ja alati koos. Paraku oleme veel mõlemad noored ja isegi mitte ainult nooruse soovidest tulenevalt, ihates kogeda, näha ja osata kõike, vaid ka põhjusel, et meil on kolm last - jääb meil pidevalt "ajast teineteisega" puudu. Võibolla see liidab meid veel omakorda kõvemini. Sest pidevalt on igatsus teineteise järele. Ma arvan.......ei, usun..........ei, tean, et ma elan oma elu lõpuni temaga koos. Arvaku teised sellest mis tahavad. Mina olen enda maailma keskpunkt ja kuigi ma ei pea ennast väga isekaks, siis seda ma tean mis minule on hea. Ja minul on hea just temaga. Sellepärast ma ei taha seda isegi millegagi ohustada ja püüan hoida suhet puhta ja pühana. Ja seda absoluutselt mitte tema, laste või millegi muu kui iseenda pärast. Oh, kallis - MA ARMASTAN SIND!

2. Tööpäeva lõppedes helistati mulle Filmifirmast... kutsusid ühte reklaami näitlema. Filmimine toimub laupäeva hommikul kella 7-st õhtul kell 21-ni. Sõidame välja Jaanalinnufarmi. Mina pean mängima turisti. Ei teagi hetkel rohkem sellest. Ahjaa, ainult seda, et seda reklaami siis hakatakse Kanal 2 -s näitama.

3. Eile õhtul käisin Taela Tantsukoolis. Võtsime läbi Tango, Rumba, Samba, Foxtrot -i, Jive -i ja kõige lõpuks ka kõige raskem - aeglane valss... Ma usun, et Rumba ja Sambaga läks meil Ave -ga päris ludinal. Samba ajal öeldi spetsiaalselt meile, et võime ka kahele poole pööret teha. Ehk see oli nagu midagi tunnustuse sarnast. Et just ainult meile nii öeldi...õudne tunnustuse vajadus, ei saa aru kust see tuleb. Ants Tael ise pole eriti meile tähelepanu pööranud, aga see tütarlaps, kellega ta seal neid tantse õpetab...tema on meid tihti aitamas ja meie detaile lihvimas. See on nii armas ja tore. Kusjuures ta ise tantsib nii kergelt, et teda on lausa super juhtida, kuigi mingil emotsionaalsel tasandil on ju tegelikult tema see, kes juhib... Ei teagi, mis ta nimi on Kas Grete või midagi sellist, sest Tael kutsub teda haldjaks ja kui nime ongi öelnud, siis sellevõrra ebaselgelt, et pole sellest sotti saanud. Aga Rumba ja Jive tulid juba päris hästi ja muidugi ka Samba - seda ilmselgelt tänu Palestra trennidele ja Reet Kreigerile. Kõige raskemad on Aeglane valss ja Foxtrot. Seda ilmselt sellepärast, et Palestra tantsudes on kõige vähem just nende tantsude samme ja rütme. Rocki polegi me veel võtnud, kuigi Jive on päris lähedane sellele. Tael ise on ni lahe. Saan aru kuidas ja kui palju ta on minu treenerit Reet Kriegerit mõjutanud. Mingi sisemine sära, mis neist välja kiirgub tantsuga ja asja huvitavaks teeb, see ongi ilmselt see liim, mis mind tantsu külge on kleepinud ja kleebib üha tugevamalt.

Kommentaare ei ole: