neljapäev, 19. oktoober 2006

Tänane esinemine ja eilne Ants Tael


Täna õhtul esinen kell 21.00 Astorias, kus peaks olema mingi private party - ainult 60 inimest. Eile õhtul pärast Ants Tael -a trenni käisime Avega põrandat checkimas. Jube äga koht iseenesest. Selline ovaalne saal parkettpõrandaga ja võimsa lühtriga. Me arvasime, et seal pole üldse ruumi, aga ruumi on rohkem kui vaja. Ainuke asi, et minu sisenemine ei saa kusagilt peidust toimuda, vaid sellega peab midagi välja mõtlema. Kummaline on ka see, et rahvas istub nagu külgede peal, aga eks siis need kes tantsu tahavad vaadata, näevad ka sealt või siis liiguvad ettepoole.

Praegu just helistas, mingi inimene mulle ja sõimas täiega mul näo täis! Muudkui jahus mingitest arvetest ja multilift -ist ja Jõe tänavast ja Euromaja -st. Madala häälega naisterahvas. Oli jube jube kuri. Ma siis lõpuks küsisin, et vabandage kuhu te helistate...ta hakkas kohmitsema ja luges ette minu numbri...siis oli vakka natuke aega ja siis ütles, oi vabandust....ma vaatasin rida allapoole...
huhh..minu raputas küll läbi...ma mõtlesin, et Teine maailmasõda või Nagasaki pomm on minu süü.

Eilsest Taela tantsutunnist veel niipalju, et Rumba tuleb juba päris hästi. Ave tegi isegi kahekordseid pöördeid ühekordsete asemel ja täiesti tunnetus on ka sees. Jive ja Samba on ka sellised enamvähem juba...aga foxi ja aegalase valsiga on veel tegemist. Tangot on jube lahe tantsida. Ma ennem polegi täheldanud, et Tango mulle nii eriti meeldiks...õigemini enne olin nagu rohkem Argentiina Tango fänn, aga nüüd kui selle ristsammu õppisime, siis see muutis tantsu palju lahedamaks ja mõtestatumaks, sest nurgast saab nii kergelt ära keerata ja samuti teistele inimestele otsa tantsimisest on kergem hoiduda. Ja kui ennem arvasin, et tša tša juba päris läheb, siis seekord võtsime mõned uued sammude kombinatsioonid ja kõik muutus jälle huvitavamaks ja raskemaks.

Kui koju jõudsin, oli kell juba pool üksteist, siis kõik lapsed juba magasid ja me naisega hakkasime vaatama DVD pealt Driving Lessons -i filmi. Sellest aga edaspidises...

Kommentaare ei ole: