laupäev, 28. oktoober 2006

Maailma parim tunne


Hommikul kui Patriku lasteaeda viin ja enne kui tema rühma läheb ja mina tööle sealt lahkun - teeb ta mulle kalli ja annab põsele musi - täiesti iseenesest. Siis on tunne, et ta armastab mind PÄRISELT!
See on maailma parim tunne!

Kui Serru küsib minult mõnda sõna inglise keeles või kuidas arvutatakse ruumalat või mis värvide segamisest saab rohelise või kui ma tema lemmiklaulu sõna sõnalt autos kaasa laulan - ja ta selle peale ütleb, et issi on maailma kõige TARGEM!
See on maailma parim tunne!

Kui ma töölt koju tulen ja Kristin istub oma lamamistoolis, otsides silmadega pidet minul. Ja kui ma siis saadan talle kolm õhumusi ja ta selle peale häälega naerdes kõkutama hakkab...
See on maailma parim tunne!

Ja kõige parem tunne maailmas on see kui õhtul, ok, tavaliselt keset ööd voodisse magama lähen ja Katsu ütleb, et ta mind ootas. Ja tunda, et Sul on siin maailmas tervelt 4 inimest, kes Sind nii palju armastavad...see täidab ka ennast nii palju armastusega, et see on maailma parim tunne!

Kommentaare ei ole: