teisipäev, 10. aprill 2007

Ok, ma tean, et ma pole vormis...

Täitsa metsas, täitsa metsas. Nii õnnetuks teeb...
Eilne esinemine läks täitsa metsa. Täitsa.
Pole ma midagi nii proff, et lihtsalt lähen ja ilma korraliku proovita teena ära.
Oleks ma ikka teadnud, et see põrand mind niimoodi takerdab. Ja mis kõige hullem,
ma ei osanud ka midagi peale hakata siis kui järg ära kadus. No mitte midagi ei tulnud pähe.
Seisin seal laval nagu opakas. Tants on nii kiire ja kombinatsioonid vahelduvad nii ruttu. Ja see metsaminek kestis terve igavik. Et lisaks sellele, et ei oska ja ei suuda olen veel loll ka.

Võttis tegelikult igasuguse tantsimise isu ära. Ilmselt pole minusugusel lavale asja. Mulle meeldibki rohkem treeningsaalis kui laval. Ma lihtsalt olen niimoodi ehitatud. Midagi pole teha.
Lavale peaks ikka minema need, kes on heas vormis...nagu meie tüdrukud. Nad on nii vapustavad.

Õhtu lõppes trenna sünnipäevaga ja lisaks tegime Pirkko noortefilmi natuke. Minu roll oli jagada auhind võitjatele ja selle jaoks pidin improviseerima kõne. See ei tundunudki kõige hullem. Kuigi ega ise ei näinud musta materjali. Kui juba oli selline metsapoole päev...kes teab. Aga filmiga on see hea asi, et seda saab teha ümber ja uuesti, aga see mis laval toimus, seda ei saa tagasi kerida. Ohhhhhh....

Tuli välja, et tervelt 6 töökaaslast olid ka seda etendust vaatamas. Siin mõned (valdavalt) negatiivsed kommentaarid:

- mina olen liiga paks ja mul läks sassi tantsu keskel ja Liisi tantsis mu hullult üle. Pikk tants ja muidugi oli ka minul liikumist, aga jäi mulje, et Liisi liigub ja mina rohkem nagu ei jaksa.
- Kärdi soolotantse on liiga palju ja nad on kõik sarnased ja ta mõjub imelikuna seal vahel oma seelikutes, aga Sambas oli ta lahe.
- Kristina on ebamaine ja tantsib õudsalt nagu vedrujänes. Kõik ta liigutused on ülevõimendatud. Sellepärast võtab ka kogu tähelepanu enda peale ja see häirib.
- Tantsud pole modernsed ega lahedad, noored võiksid noorekamaid tantse tantsida
- Joanna P. väikestest oli nii vihase ja tigeda ja väsinud näoga (tantsimine tundus tema jaoks nagu suur vaev), et rikkus kogu pisikeste rõõmsate näguderea ära, aga muidu on pisikesed lahedad ja vapustavalt võimekad. See, et neid on nii palju ja et nad teevad kõik korraga.
- Hannele on väga vinge ja kena
- Jacksoni tants oli ikka kõige parem ja Can-Can ja toolidega Krissu ja Käti tants
- Mari soolo oli ka hästi ilus ja mõjus tõelise kunstina
- see on nii nunnu kui väikesed lapsed tantsivad
- mehi võiks rohkem olla. Lahe, et üks päris mees ka laval oli.
- keegi tagareas ei suutnud oma jalga tõsta kui teistel oli jalgu tiesti üleval ja see torkas silma
- Palestra puhul on ikka vinge see, et kiirelt liigutakse sünkroonis, seda võrreldes teiste tantsurühmadega.
- Tantse oli nii palju, et pole ime, et mõnikord read segi läksid.
- Tigedad pensionärid ei sobi sellist kontserti vaatama. Sest publik tahab elavalt kaasa elada.

Uhhuhh...nii palju kriitikat, et kui öeldakse, et kokkuvõttes oli väga ilus ja lahe...siis tekivad psühhoprobleemid.
Igatahes hakkan ma Rootsis kõvasti dieeti pidama. Võibolla juba ennegi, kui kõik asjad laabuvad ja rahunevad. Sest närvipinge ajab mu sööma.

Kommentaare ei ole: