reede, 3. november 2006

6.tund Taela juures ja telekamaailmast...

Jah... ei teagi kas vara või hilja, aga siiski alles kuuendas tunnis sain Ants Tael -a käest kiita. Nimelt tantsisime Jive -i ja Tael ütles kogu saali ees ja osutas mulle, et nii peabki ja et ma olen tubli. Oh kuidas janunen tunnustuse järgi. Selline asi võib päeva tõeliselt rõõmsaks muuta!!! Malle Tael on ka nii nunnu! Ja see tema "haldjas"...

Aga televiisorist rääkides või õigemini telesaadetest...siis oma hämmastuseks pean tunnistama, et kokku on suisa 13 saadet, mida vahest või alati vaadata katsun:

1. Reedesed teatriõhtud!
Ei jäta kunagi külmaks, isegi kui tükk on nähtud või kui sisu ei huvita.

2. Amazing race
Lemmikud kukkusid küll välja, aeg on valida uued, kellele pöialt hoida.

3. America’s next top model
Pärast Brooke-i ja A.J. lahkumist, on järele jäänud ainult kaksikud, kellel minu meelest potentsiaali. Ei saa aru miks ma seda passin…täiesti mõttetu saade tegelikult.

4. Entourage
Lõpuks ometi saade minusugusele. Sellist elu ma tahaks, sellist tööd ma tahaks ja seda on lahe ja naljakas vaadata. Ega ma tegelikult oma elu nendega ära päris ka vahetama ei kiirustaks…aga igal juhul on neil lahe ja pull.

5. Little Britain
Ok, naljad korduvad pidevalt…aga teisel hooajal on ka uusi tegelasi…ah ei tegelikult rohkem ma vist enam ei viitsi…võib-olla mõne aja pärast…sõin vist liiga palju magusat korraga…

6. Arrested development
Vaatasin alles esimest osa…ei tea kas hakkan jälgima…seda otsustan pari järgmise osa järel.

7. Desperate housewives, ehk Meeleheitel koduperenaised
Kui trennist jõuaks, siis vaataks. Pullid tüübid, kuigi natuke üleloomulik, ikkagi lahe. Peamiselt selle poistekarja ema pärast.

8. Extras ehk Statistid
Nägin alles üht osa…ei oska selle põhjal veel otsustada, kuigi paljulubav. Ja kolmandas osas peaks olema Kate Winslet….

9. Uudised
Ei vaata tihti, aga vahest, eriti hommikuti. ETV omad ikka kõige lemmikumad… neis on midagi nostalgilist.

10. Tantsud tähtedega
Selle vaatamise võib-olla lõpetan ära, ei suuda Jüri Nael –a ekraanil vaadata. Samuti ei meeldi, et välja kukuvad valed inimesed. Rahvas hääletab nädal aega…aga mida??? Mitte tantsuoskust…

11. Ohtlik lend
Marko Matvere ja tegelikult kogu tiim on super!!!!! Esimene korralik sari eesti näitlejatega pärast Teatriluulud –sarja.

12. Kohver
Seda ma tegelikult ei vaata. Ainult niipalju jälgin, et kuidas Anneken –il läheb.

13. Õnne 13
Seda ma ei vaata, aga kui kogemata satun nägema, siis ikka natuke...see on ainuke koht, kus Aarne Üksküla –t veel näeb…

Kommentaare ei ole: