reede, 7. september 2007

Tütar juba 12!

Minu pisikene Serrumerrukene sai eile 12 aastaseks. Nende klass sõitis juba üleeile laagrikooli, ehk siis kolmeks päevaks metsa ja seega veetis ta ka oma sünnipäeva kusagil oma sõprade seltsis. Oh kuidas ma loodan, et tal oli seal lahe ja hea! Täna tuleb koju ja siis hakkame teda poputama.

Ostsin talle kingituseks tema ihaldatud tasku Zap-i. Ehk siis sellise vidina, mis mängib mp3-sid ja avi formaadis videofilme. Seda saab kasutada ka diktofonina. Lisaks on seal mängud ja ma ei tea veel mis võimalused. Alguses ta tahtis küll iPod-i, aga kuna sellel vidinal on veel ka videovaatamisvõimalus juures siis muutis ta oma meelt. Hmmm, ok, see olin mina, kes aitas tal seda meelt muuta...olen süüdi. Aga 4GB mälu ja võimalus veel ka lisamälu juurde panna. See tundub tõelise meelelahutuskeskusena. Loodetavasti on ta jälle natuke õnnelikum tänu sellele. Pole tal ju hullusti sõpru ega sugulasi, ehk siis praktiliselt kõik kingitused mis ta saab ongi ainult need mida meie K-ga suudame... Katsun veel Sims 2 Bon Voyage-i ka välja võluda, aga see ei pruugi õnnestuda. Dilemma on selles, et tegelikult ei tahagi, et ta nii palju mängiks arvutite ja muu sellisega. Aga muusika kuulamiseks on see ZAP siiski hädavajalik. Ma ju ise naudin ka oma telefoni mp3-ede mängimise võimalust täiega.

S. ise on ka nii tubli ja minu oma musinups. Temast on juba päris abi ning rohkem ja rohkem saab temaga rääkida igasugustel teemadel. Tundub, et muusika hakkab ühe rohkem ja rohkem talle tähtsaks muutuma. Kuigi jah, paraku ei liigu ta just minu maitse suunas. Nimelt tema lemmikud on Eminem, My Chemical Romance ja teised rohkem sellised "modern rock" bändid. Aga üks ühine suur lemmik on meil ka - TERMINAATOR. Oleme isegi termika kontserdil koos käinud. See on nii lahe tunne, et Su tütar on juba nagu Sinu sõber. Ja ta on nii kalli!!!!!

Ja aeg lendab nii ruttu...

Kommentaare ei ole: