teisipäev, 29. juuni 2010

So you think you can dance 5.hooaeg TOP10

Paar kuud on ilma lemmiktelesaateta möödunud nii, et pole isegi meelde tulnud, et vaadata natuke midagi kindla peale hingeminevat (viimaste aegade filmivalikuga olen täiesti metsa pannud ja ega teatriski pole pärast kevadist Ird, K.-d midagi tõsiselt head näinud. Ning lugeda pole jõudnud juba üldse pikemat aega - nüüd kolimise käigus leidsin küll poolelioleva Vetemaa raamatu jälle üles ning see on ülihea!)... aga ega ma ei jäta, ega ka hüppa järgmistesse hooaegadesse, mis siis sellest, et Ameerikas juba 7.hooaeg käimas. Mina liigun ikka oma kindlas vaikses taktis edasi. Iga saade on lihtsalt liiga hea, et jätta mõni vahele. Põnev on ka jälgida, et kas oma maitse läheb kokku või mitte. Kindlat lemmikut sellel hooajal pole ju ikka veel tekkinud. 3 pliksi Jeanine, Janette ja Kayla on vaheldumisi lemmikud... meestest Jason, Kupono ja Brandon on parimad... aga mul on tunne, et võitja selgub naiste hulgast.

Seekord siis saade, kus on järele jäänud 10 parimat tantsijat. Žürii enam ei otsusta, vaid rahvas. Seekord oli ka TOP 5 naiste ja TOP 5 meeste eraldi ühistantsud - naiste Bollywood päris vinge, meeste Aafrika-tants mitte minu maitse... Minu jaoks oli selles saates, aga üks tants täiesti peajagu üle teiste:

Endise SYTYCD võistleja Travis-e koreograafia - "mäng südamega" - Selle tantsuga ka minu lemmikute tippu tõusvad - Jeanine ja Jason... "standing ovations"!!! Hooaja teiseks parim tants siiani (Pärast eelmise osa Kayla ja Kupono tantsitud Mia Michaels-i "sõltuvuse tants"-u):



Praeguse seisuga minu selle hooaja lemmikute top:
1.Jeanine (kas ta ei näe mitte Penelope Cruzi moodi välja?)
2.Kayla
3.Jason
4.Janette
5.Brandon
6.Evan
7.Kupono
8.Ade (tantsijana parem kui Kupono, aga Kuponol on ette näidata Mia tants, Ade tantsudest ei meenu ühtki erilist)
9.Melissa
10.Randi

PS. Uskumatu, et Nigel on juba 60-aastane!

3 kommentaari:

i. ütles ...

No need Mia Michaelsi omad on ikka sellised, et hoia mütsi peas kinni!

MARRE ütles ...

Issand kui lahe, et keegi veel fännab seda saadet. Kust sa neid saateid vaatad?

Danzumees ütles ...

Jah, kui ma ka ülejäänud televisioonist peaksin loobuma, siis teatriõhtud ja sytycd peavad jääma!!!

Ma vaatan seda sarja nii telekast (Rootsi pealt näidatakse) kui ka plaatidelt või internetiski on olnud seda üleval kusagil. See 5.hooaeg on mul tervenisti plaatidel ja sellepärast saangi niimoodi rahumeeli vaadata kui jälle aega peaks olema.