teisipäev, 15. august 2006

Eile algas trenn

Yess, lõpuks ometi läks trenn jälle lahti!!!
Täna küll jalg hirmsasti valutab, aga pole miskit teha. Ma ju eile nälgisin ka ja trennis sai ikka võhm kole kiiresti otsa.
Aga nii hea on jälle trennis käia - see lämmatav suvi hakkab siiski ühele poole saama ja normaalne rütm ellu taastub. Ja ma kavatsen saada väga palju paremaks selle aastaga. Muidugi sellega koos peaks ka kilod kaduma, igatahes tänasest ma enam õhtuti ei söö!!!!
Eile kah lollpea, terve päeva pidasin ilusasti vastu ja siis õhtul pärast trenni kukkusin sööma, mis sest, et kurki, porgandit ja vett, aga seda kõike sai lõppude lõpuks ikkagi liiga palju - hommikuks oli 900 grammi juures.
Niisiis hakkan ka siia üles tähendama oma söömisi ja kaalulangetust - näis kas saan hakkama selle aastaga, et kõik, kõik normaliseeruks. Nii tantsuoskused kui ka kehakaal. Kui kehakaal korras, saaks ka korralikumalt tantsida.
Eile oli küll jube. Juba esimese 10 minutiga olin kutupiilu. Täna jälle. Ma ei teagi kuidas trennale öelda, et homme ma ei saa trenni minna, sest mul on teatripiletid (Vanemuine on Tallinnas Draamateatris külas näitamas Teatriparadiisi).

Kommentaare ei ole: