kolmapäev, 2. august 2006

Kariibimere piraadid 2 ja Eight below

Nüüd on sellest juba nädal või umbes nii, kui Kariibimere piraate käisin vaatamas. Koos pojaga. Coca cola Plazas. Eile tuli mingil kaabelkanalilt Johnny Deppi kohta saade ja ka seal näidati mõningaid lõike sellest filmist. Ei saa midagi öelda. Gore Verbinski ja Depp ning muu meeskond on saanud jällegi hakkama kaasakiskuva ja põneva linalooga. Hakkan juba vaikselt harjuma ka Keira Knightly-ga. Kuigi mõned kraadid on veel puudu. Orlando Bloom-i võltslikkus on veelgi tugevam, kuid ka tema hakkab mehistuma ning võibolla jõuab ka "päris" näitleja staatuseni.

MIs eriti meelde jäi oli suurepärane koreografia. Kogu see veskiratta veeremise lugu oli vapustavalt sujuva liikumise ning huvitava montaažiga.

Kui need Lordi-ansabli moodi kollid, kes Davy Jones-i meeskonda kuulsid filmilinale ilmusid, katsin, et nüüd on siis kõik - mulle filmikollid on alati olnud üks suur turn-off. Aga tegelikult suusin ma oma eelarvamustest seekord üle olla. Pean tunnistama, et see Davy Jonesi koletu väljanägemini andis ehk mingil tasandil põnevust juurdegi. Ta oli ikka tõeliselt jõle. Mis sest, et tegemist polnud isegi make-up-iga vaid paljalt arvutigraafikaga, kuid siiski see mõjus.

Terve filmi lootsin ka Geoffrey Rushi tagasi ilmumist. Ta on praegusel hetkel täielik number üks meesnäitleja minu arvates. Ja õnneks ei tulnud mul täiesti pettuda, sest ta seal filmis ikkagi vilksamisi figureerib (oma rohelise õunaga).

Lõpus tuli tiitrites, et film jätkub pärast tiitreid, jäime siis ootama, aga see lõpp oli tobe, ei tasu oodatamist ära.

FYI Oscarite akadeemiale: Best film, Best Director (Gore Verbinski), Best actor (Johnny Depp), Best editing, Best Make-up, Best cinematography, Best visual effects, Best sound, Best sound editing.
Usun tegelikkuses, et jätkuosad saavad väga harva tähelepanu põhikategoorias, ning Depp ju ka tegelikkuses näitles sedamoodi ja sama tegelaskuju, mille eest juba sai nominatsiooni, niiet ma usun, et tegelikkuses on šansid ainult Best Make-up ja Best Visual effects kategooriates.
hindeks 5-


Eight below kohta ei oskagi midagi pikemalt rääkida. Frank Marshall kes filmi tegi on tagasi oma Alive-mängumaadel. Järgmiseks on ka valinud projekti kus tegemist tõsieluga - ehk siis Lance Armstrongi elulugu. Peategelase näitleja Paul Walker pole mulle kunagi sümpatiseerinud. Ta vist sai kuulsaks Fast and furious filmi esimeste osadega ja tegi kaasa ka mingis keskpärases õudukas, aga mulle ta pigem ei meeldi kui meeldib. Bruce Greenwood on kohati isegi nagu meeldinud filmides, eriti 13 days. Aga siin tundus ta täiesti omast elemendist väljas, kohati hakkas temast isegi kahju. Ja kui veel teistest näitlejatest rääkida, siis jason Biggs-i ma ei taha küll kusagil mujal kui American Pie sugustes filmides näha - ta ei klassifitseeru minu jaoks näitlejaks...
Koerad olid küll kahtlemata armsad. Siberi Huskid ja Alaska Malamutid. Nii targad ja tublid. Neist oli niiii kahju, aga eks see oligi filmitegijate taotlus. Igal juhul oskasid nad vajutada õigetele nuppudele. Aga mulle selline tavalise sisuga ja etteaimatav film omamoodi ei istu, siiski tunnete tekitamisest hindeks 3+.

FYI Best Score.
Tegelikult ei usu, et see film üldse akadeemia tähelapanu saab.

Kommentaare ei ole: