esmaspäev, 25. veebruar 2008

Oscariennustused läksid täitsa metsa!

Seekord ei olnud ju tõelisi üllatusi, vähemalt suurtes kategooriates, kuid ometigi õnnestus üpris nihkesse minna oma ennustustega...

Parim FILM
Arvasin, et võidab: No country for old men
Õige
1 punkt

Parim MEESPEAOSA NÄITLEJA
Arvasin, et võidab: Daniel Day-Lewis (There will be blood)
Õige
2 punkti

Parim NAISPEAOSA NÄITLEJA
Arvasin, et võidab: Julie Cristie (Away from her)
Võitis minu lemmik: Marion Cotillard (La vie en rose), oleksin pidanud oma maitsesse rohkem uskuma...

Parim MEESKÕRVALOSA NÄITLEJA
Arvasin, et võidab: Javier Bardem (No country for old men)
Õige
3 punkti

Parim NAISKÕRVALOSA NÄITLEJA
Arvasin, et võidab: Ruby Dee (American Gangster)
Võitis, kes ma arvasin teisena: Tilda Swinton (Michael Clayton)

Parim REŽISSÖR
Arvasin, et võidab: No country for old men
Õige
4 punkti

Parim ORIGINAALSTSENAARIUM
Arvasin, et võidab: Juno
Õige
5 punkti

Parim MUGANDATUD STSENAARIUM
Arvasin, et võidab: No country for old men
Õige
6 punkti

Parim TÄISPIKK MULTIFILM
Arvasin, et võidab: Ratatouille
Õige
7 punkti

Parim TÄISPIKK DOKUMENTAALFILM
Arvasin, et võidab: No end in sight
Võitis üllatuslikult Taxi to the dark, mida ma olin ka näinud, aga ei uskunud, et võidab.

Parim VÕÕRKEELNE FILM
Arvasin, et võidab: Counterfeiters (Austria)
Õige
8 punkti

Parim OPERAATORITÖÖ
Arvasin, et võidab: There will be blood
Õige
9 punkti

Parim KUNSTNIK
Arvasin, et võidab: There will be blood
Võitis, Sweeney Todd, mis minu meelest oli liiga pimeda valgustusega, et näha seda kunsti seal.

Parim MONTAAŽ
Arvasin, et võidab: Bourne ultimatum
Õige
10 punkti

Parimad VISUAALEFEKTID
Arvasin, et võidab: Transformers
Võitis minu lemmik: Golden compass

Parim KOSTÜÜMIKUNSTNIK
Arvasin, et võidab: Sweeney Todd
Võitis minu lemmik: Elizabeth: the golden age

Parim GRIMM
Arvasin, et võidab: La vie en rose
Õige
11 punkti

Parim HELI
Arvasin, et võidab: No country for old men
Võitis Bourne Ultimatum, kelle võitu ma ei osanud ennustada

Parim HELIMONTAAŽ
Arvasin, et võidab: Transformers
Võitis, see keda arvasin teisena: Bourne Ultimatum

Parim MUUSIKA
Arvasin, et võidab: Atonement
Õige
12 punkti

Parim LAUL
Arvasin, et võidab: Falling slowly (Once)
Õige
13 punkti

Parim LÜHIMULTIFILM
Arvasin, et võidab: Peter & the wolf
Õige
14 punkti

Parim LÜHIMÄNGUFILM
Arvasin, et võidab: Tanghi Argentini
Võitis Le Mozart des Pickpockets, mida ma ei osanud ennustada

Parim LÜHIDOKUMENTAALFILM
Arvasin, et võidab: Freeheld
Õige
15 punkti

Ehk siis 24 kategooria kohta 15 õieti... Coca Cola Plaza peaauhind võideti 17 õigega...

Minu mõni päev tagasi tehtud ennustused olid üleval siin.

Kommentaare ei ole: