laupäev, 9. september 2006

Oh, neid lapsi...

Kristin - on kindel viis teda naerma ajada. Teed paar õhumusi, vaatad talle otse silma ja raputad natuke juukseid - naer garanteeritud. Selle suure musitamisega tema naermaajamiseks, tegi ta mulle vastu musi. Pisikesed ju matkivad...nagu keelenäitamistki...

Patrik - lasteaias kasvatajad on siiralt vaimustuses temast. Alati kui ta pole natuke aega lasteaias käinud, siis jälle minnes, kasvatajad alati ütlevad et nad niiiii igatsesid ta järele. Tema üks õtlus on ka Luha lasteaia koduleheküljel üles riputatud:

Lapsed riietuvad õueminekuks. Patrik (4 a.) istub mõtlikult kapi ees. Õpetaja küsib:"Mis sa Patrik unistad? Miks sa riidesse ei pane?" Patrik vastab: "Ma ootan mõnda naist, kes aitaks mind riidesse panna."


Serru - Hakkas eile Selver -is jonnima. Nimelt läks ta täna oma klassikaaslase sünnipäevale ja ma leidsin oivalise kingituse - klaasivärvid. Hea hind, korralik firma. Minu 11 aastane tütar aga ütles, et ta pole nõus seda kinkima, sest siis ta on ise kade, sest tahaks ise neid värve. Uskumatu. Nuttis ja jonnis ja läks lego-nurka ja ütles, et seda ei osta, sest ta tahab seda ise enne saada. Lõpuks siiski läbi suurte vihapursete leppisime kokku ja ma tõotasin et ta veel sellel aastal ka endale selle sama asja saab. No ma ei tea...11 aastane peaks vist olema juba mõistlikum. Vähemalt loota on, et see kingitus siis ka sünnipäevakangelasele meeldib...

Kommentaare ei ole: