esmaspäev, 25. september 2006

Täna Georg -i võtetel aastasse 1945

Käes, see päev kus ka valge inimesena filmidebüüt saab tehtud. Täna kella kolmest läheb lahti...ja kuni 23-ni välja peaks olema võttepäev...kuigi Kaisa on mitu korda öelnud, et need "võttepäevad" neil tihti venivad...ma olen selleks valmis.

Täna on siis aasta 1945...Boheemod on Kuku klubisse kogunenud, käib tants ja trall....ja me saame siis tantsida - svingi!!!Jube lahe!!! Kogunesime eile kõik Kadriorgu, et seda harjutada või ehk õigem oleks öelda üle tšekkida, et kõik ikka teavad mis sving on. Ehk siis Liisi, Kristina, Ave, Egert, Küllo ja mina. Liisi võtsin Balti jaamast kaasa ja kella 2130 kuni 23ni vihtusime tantsida... Liisiga on lausa lust "rokkida". Ta mingil tantsulisel tasandil mõtleb minuga sarnaselt ja ma usun, et me saame hästi hakkama. Oleks seal ainult ruumi, et saaks kohe korralikult ennast välja elada. Teha rokitõsteid ja libistada jalgade vahelt ja teha muid trikke. Kuigi ega tea, kas sellel ajal tavaline rahvas, noh ikkagi kunstirahvas, oskas hästi tantsida...ah küll oskas...võibolla ma olen see sama inimene, kes kunagi neeger Bob -ina laval oli Astaga, nüüd lihtsalt ilma grimmita seltskonda nautimas...see oleks ju loogiline.

Kummaline kokkusattumus, et see Egert, kelle Kristina tantsupartneriks kutsus, tema isa mängis kunagi seda väikest poissi Georg Otsa muusikavideos - olgu jääv meile päike, kes päikese liivale joonistas vms. Nüüd siis poeg isa jälgedes...Ja Küllo on ju ajaloolane, tal jagub tarkust meilegi jagada...mis sellel ajal oli ja kuidas...seda vist kunagi mainisingi, et Ave kasuema oli Kuku klubi juhataja kunagi. Ja ta tegi Georg Ots -st skuptuuri kolm aastat enne tolle surma....oh neid kokkusattumusi mis selle filmiga kõik on, neid on ikka tõeliselt palju...

Nädalalõpp kulus maal...tellisime prügikonteineri ja vedasime klaasvilla nii, et kõik riided, kurk ja ka kõik muu oli tibatillukesi klaasikilde täis. Ja siis lugesime ohtralt Pilveatlast...sellest ma veel kirjutan...see on tõeline nauding!!!! Milline vapustav keelekasutus ja mahlakad metafoorid...David Mitchell on nagu uus Ian McEwan!!! Vägev!

Kommentaare ei ole: