reede, 8. august 2008

IV Real

Mingi uus popp sümbol on sündinud. IV Real, ehk maakeeli "PÄRISELT". Selleks pannakse 4 sõrme endale õlale. Sama käe õlale, ehk kehast moodustub nagu R täht. Ma pole seda varem näinud, alles nüüd So You think You can dance saates. Kuid tundub, et see on üldse popp asi Ameerika noorte seas, sest "America's best dance crew" saates on sama värk! Ma ei tea, kas tegemist mingi hip hop kultuuri ilminguga või millega seoses see on sündinud?

Igatahes jõudis So You think You can dance TOP 10 -ni ning Kherington ja Gev kukkusid välja. Ei tea, mis selle Kheringtoniga viimastes saadestes on juhtunud. Ta koperdab, komistab ja ajab liigutused sassi, kuigi oli suur eelsoosik. See ei jäänud ka rahval märkamata.

Saate 2 parimat tantsu tulid minu meelest samalt paarilt.
1. Joshua ja Courtney Rumba, mille koreograafiks Jean Marc. Muusika Enrique Iglesias - Hero. Uskumatult ilus, uskumatult hästi tantsitud! Seltskonnatants on vist esimest korda selle hooaja jooksul mu lemmik, aga kui seda tehakse sellisel tasemel, siis minu poolest võiks kasvõi kõik tantsud olla seltskonna/võistlustantsud.



2. Saate teiseks parim tants tuli samuti Joshua ja Courtney poolt. Josh on tantsujumal! Selle hooaja kõige vapustavam tantsija. Ei kordagi kehvas tantsus! Seekord Dave Scott-i hip hop tantsus Mario Skippin' laulu järgi ei pidanud samuti pettuma.



Minu jaoks on hetkel top järgmine:
1.Joshua (Tantsujumal!!!! ...minu võitja)
2.Courtney (Kui sai GEV-ist lahti, siis tõusis ka kohe tippu. Kuigi ka Gev mulle meeldis. Aga Courtney on järsku tõeliselt särama löönud!)
3.Mark (Ilmselt kukub varsti välja, kuid minu meelest ta on originaalne!)
4.Chelsie (Pikka aega mu lemmik, kuid nüüd hakkab tunduma, et mõnel teisel on rohkem sisukust. Samas ta on kõik tantsud väga vingelt tantsinud. Siiani hooaja parim on ka tema ja Mark-i tantsitud)
---
5.Twitch (võibolla tema on Mark-i asemel finaalis. Ta tantsustiil on väga vinge ja tal on täiesti potentsiaali finaali pääsemiseks)
6.Katee (võibolla tema saab Chelsie asemel finaali, aga mina hoian ikka Chelsiele pöialt)
7.Will (tantsib väga hästi ja korralikult, kuid minu jaoks liiga kuivalt ja tundetult)
8.Comfort (On juba korra kukkunud välja. Tema koht ei ole TOP10-s, ammugi mitte TOP8-s)

Kommentaare ei ole: