kolmapäev, 27. august 2008

Ugala, Rakvere teater, Vanemuine ja Endla Tallinnas

Üks Eliza kommentaar tekitas mõtte vaadata, mida Tallinnast väljaspool olevad teatrid Septembris ja Oktoobris Tallinna külakostiks toovad. Siin on kokkuvõte nende mängukavadest:

UGALA
08.10. Kell 19:00 Salme kultuurikeskuses KOLM ÕDE (oioioi, kuidas ma seda näha tahaks...)
13.10. Kell 19:00 Vene teatris KOLM MEEST PAADIS (Eliza blogis oli küll mitte-nii-hea arvustus...kuigi oli ka vaatamasväärset...)

RAKVERE TEATER
10.10. Kell 19:00 Linnateatris ÜKS JOODIK SÕITIS RONGIGA (pole minu cup-of-tea)
24.10. Kell 19:00 Linnateatris MAJAHOIDJA (Pinter...ma tihti ei mõista Pinterit, aga see on olnud Rakvere teatri mängukavas terve igaviku, ju siis on seda väärt?!)
31.10. Kell 19:00 NO99-s OSCAR JA ROOSAMAMMA (minule meeldis! Ines Aru ja Üllar Saaremäe)

ENDLA TEATER
22.09. Kell 19:00 Vene teatris TUNNETE TEKTOONIKA (minule meeldis! Carmen Mikiver, Helle Kuningas, Piret Laurimaa ja Indrek Taalmaa)
06.10. Kell 19:00 Vene teatris MA OLEN ISEENDA NAINE (minule eriti ei meeldinud, aga paljudele meeldis VÄGA-VÄGA! Raivo E.Tamm on iseenesest hea, aga minu elamuse rikkus see, et kavast enne kogu sisu ette teada sain...üksikasjalikult)

VANEMUINE
29.09. Kell 19:00 Vene teatris KÕIK AIAS (vana hea Ugala versioon Üksküla ja Säälikuga mängib meil kodus DVD-l nonstop!)

Veab Teil kõigil, kes Eestis elate! Aga mul on ka väike võimalus nädalaks koju saada.
Kui see realiseerub, siis on mu plaanides minna vaatama:

rambo NO99-s
Kolm õde Ugalas
Lõputu kohvijoomine Draamateater Heliose kinos
Börs ja börsitar Ugalas
Ohvrit mängides Linnateatris
Kogutud teosed Sadamateatris

Kui mul ainult oleks võimalik kuidagigi, siis ma läheks ka neid septembris-oktoobris mängukavades olevaid etendusi vaatama:

AHOI - Lavakunstikool
Boulgakoff-Draamateater
Creeps - Rakvere teater
Cyrano de Bergerac - Rakvere teater
Endspiel - Tartu uus teater
Head ööd, vend - Draamateater
Kolmekesi kahevahel - Endla
Kolm meest paadis - Ugala
Kuldvõtmeke ehk Buratino senitundmatud seiklused - Nukuteater
Linn - Theatrum
Linnapea - Ugala
Meeste varjupaik - VAT Teater
Minu veetlev leedi - Estonia
Mängurid - Nukuteater
Nürnberg - VAT Teater
Poks - Ugala
President 1939 - Estonia
Päeva lõpus - Rakvere teater
Sekstett a la carte - Vanemuine
Surm ja tütarlaps - Draamateater
Suurema kurbuseta - Vanemuine
Sviit - Vanemuine
Tapatöö Jumal - Kuressaare Linnateater
Top dogs - Rakvere teater
Tähed hommikutaevas - Vanemuine
Vene rännumehe ülestähendused - Tartu uus teater
Võlg - RAAAM
Võta mind - Vanemuine
Väike Tjorven Soolavareselt - Ugala

Ja lõpetuseks üldse etendused igal pool, mis on septembri-oktoobri mängukavades ja mida soovitan soojalt:

Anna Karenina - Ugala
GEP - NO99
Helesinine vagun - Ugala
Johannese Passioon - Rakvere teater
Kangelane - Endla
Karge meri - Endla
Kivid Sinu taskutes - Linnateater
Koidula veri - Vanemuine
Mesimees - Vanemuine
Nõks - Linnateater
Perikles - NO99
Tunnete tektoonika - Endla
Tõde ja õigus. 2.osa - Linnateater
Vahepeatus - RAAAM

2 kommentaari:

Eliza Day ütles ...

Siit külalisetenduste nimekirjast tahaksin ka mina väga väga näha 'Kolme õde' aga no pagan! samal päeval juba piletid rambo esikale.. milline nõme kokkusattumus.

Danzumees ütles ...

Pagan! Ma ise siin plaanin "rambotada" oktoobri lõpus ja "Kolm õde" ka kui vähegi jõuab siis Viljandisse Oktoobri lõpus...

BTW, Mulle meeldis ka "Tunnete tektoonika" (aga mu naisele mitte...). See on armastusest ja sellest, milleni võib viia "armastusega mängimine"...
Väga sügavad rollid ja palju mõtlemis- ning arutamisainet.