kolmapäev, 18. veebruar 2009

Uued tuuled

Kõik.
Sain hakkama.
Tegin ära.
Nüüdsest siin blogis enam mu perelugusid ei ilmu.
Katsetame siis nii.

Teise koha, ehk Danzumehe Pereblogi aadress on danzumees.wordpress.com
Kuigi ma arvan, et see seal saab peamiselt koodialuste lugude jaoks.
Esimene lugu on avalik.
Eks näis, mis edasi saab.
Kui wordpress ei meeldi...siis kolin jälle tagasi :)

See blogi jätkab ikka Teater-Kirjandus-Film-Muusika-TV lainetel. Võibolla mõned harvad ja üksikud teemad leivad veel oma kodu siin.
Eks näis.
Võibolla kui see asi hästi töötab, siis kolin ka muud teemad eraldi.
K arvab üldse, et ma võiksin filmiteemadel inglise keeles kirjutada.
Kui ma Eestis elaksin, siis peaksin vist küll teatriblogi ja kirjandusblogi ja ma ei tea veel mis blogi eraldi. Siin kaugel saab ju teatrisse nii harva...siiski eelmisel aastal peaagu 70 korda :) Ja kohe alustan teed jälle kodumaa suunas...ja igaks õhtuks ON pilet :)

Kõik on praegu nii segane ja põnev ja hirmus ja tööd on palju ja maja on hiiri "täis" :) ja kaalu langes palju...nüüd on kokku kukkunud juba 13,2 kg! Aga ka kaalulangetamisest ei räägi ma enam siin blogis midagi.

Algamas on uus aeg.
Kahe blogi aeg.
(Naljakas kui nüüd homsest mõtlen, et see ikka polegi hea idee...siis kõik need suured sõnad siin saavad koomilise varjundi.)
Eks näis.
Uued tuuled...

Kommentaare ei ole: