esmaspäev, 11. mai 2009

5 tunni pärast!!!!

Täpselt 5 tunni pärast algab suuremat sorti möll ja show Draamateatris, kus on minul ka au osaleda :)

Piletid on vist küll välja müüdud, aga võibolla ikka veel mõni on:
https://www.piletimaailm.com/performances/10754

Enne seda on vaja veel hullult rabada, et õigeks ajaks ikka teatrisse kohale jõuaks :)))

Millegipärast on mul hirmus vajadus seletada ja vabandada ette, et ma olen juba liiga vana, et tantsida (palju neid 36 aastaseid ja vanemaid mehi "tantsib"?), et ma olen liiga vormist väljas (sellest hoolimata, et olen sellel aastal 30 kilo juba alla võtnud), et ma pole viimased 2 aastat juba enam trennis saanud käia (seoses kolimisega on mu ainsaks trenniks kodus filme vaadates rattaga sõitmine).

Kuid kuna naine ütles ka, et "vaata, et sa siis ninali ei kuku" ning õnneks on mul Leonhard Lapin-ilt laenatud kübar, mille taha varjuda ja maailma parim tantsupartner - Liisi! Piisab ainult sellest, et ma näen millise hoo ja säraga ta tantsib ja mul ununeb aeg ning ruum (loodetavasti, et mitte tantsusammud---kusjuures hirmus pikk tants on kah :)))

Ning unustamatu "Trenna" ning unustamatud trenniaastad Kadriorus... ja nüüd mõned viimastel aegadel "uues kohas" ka :)

Vinge ikka küll, et üks tantsutrupp, ehk siis PALESTRA on tegutsenud 30 aastat (mina liitusin kambaga küll alles 1980. aastal. Siis olin sunnitud välismaale kolimise pärast tegema pausi vahemikus 1987-2004. Siis tütart trenni viies komistasin ise ka jälle tantsima :))) Ehk jälle tublilt trennis 2004-2007. Kuni tuli Rootsi kolimine ja viimasel kahel aastal olengi nagu "kuuvarjutusena trennis käinud", ehk need korrad võib ühe käe sõrmedel kokku lugeda...)

Aga jah, tagasiteed ju enam pole....

Elagu PALESTRA!!!!!

Kommentaare ei ole: