neljapäev, 3. juuli 2008

Reisipäevik - 15.päev Eestis, ehk Londonisse

Vihmane jaani-laupäev, ehk Võidupüha, mil taevast kallab vett kui oavarrest ja minul tööasjus ees lend Londonisse. Võtsin RH auto peale ja läksime koos. Ka VL lendas meiega koos, aga temaga kohtusime alles lennujaamas. Vihm ei lakanud ka lennujaama jõudes.

Vana hea Estonian Air. Kenad stjuuardessid, kallis toit ja jook. Ebamugavalt täis lennuk, ehk meid pandi istuma nii, et ka keskmised toolid täideti. Täitsa ebamugav, kuigi õnneks mina sain vahekäigu kõrval istuda. 3 tundi möödus kui „lennukitiivul“, ehk jutustasime RH-ga terve lennu.
Kohale jõudes oli EA meil Victoria jaamas vastas ning me otsustasime oma kodinad hotelli ära visata. Hotell asus kaks metroo peatust lääne suunas South Kensigton –is. Ja kahesed toad oli Londoni kohta väga korraliku suurusega! Kui ma õieti mäletan oli hotelli nimi Grosvenor. Seda võib ka julgelt soovitada. Ainuke ebamugavus oli madal külgeehitatud dušš. Aga vannis käimisel pole seda nii väga vaja. Metroo oli ainult 1 minuti kaugusel ja Piccadily Circus –esse oli umbes 4-5 peatust.

Londonis oli jube niiske ja higistama ajav ilm. Metrood olid pungil täis haisvaid inimesi ning vagunid ise imetilllukesed ja madalad. Stockholmis on ikka võrreldes Londoniga paradiis! Ka tänavad olid rahvast pungil täis nii et tihti pidi kõndima sõidutee ääres.

Kui kodinad hotelli pandud läksime EA juhtimisel linnaeksursioonile. Ehk esimesena oli sihikul meie esinduse kontor. See asuski 2 minuti jalutuskäigu kaugusel Piccadilly –st ja Eros -est. Kontor asub katusekorrusel ning ronisime aknast välja, et imetleda vaadet.

Sinna katuserennidele oligi ehitatud selline jalutustee ja treppe-pidi sai täiesti katuste peale. Ja see vaade tasus igati ronimist, sest seal oli kui peo peal nii Big Ben, Westmister Abbey kui ka London Eye. Väga vingeid fotosid sai sealt nii mõnegi.

Edasi ei andnud nälg häbeneda ning EA viis meid ühte Regent Street-i kõrvaltänavas asuvasse restorani, millega koos oli ka Absolut-i Icebar.

Esiteks väike Mojito ning kerge kala ja siis olime kõpsed sisenema ka Icebar-i. Pileti hinna sees oli üks drink ning loomulikult oli selleks kokteil Absoluti eri maitseviinadega. Baar ise oligi jääst. Samuti olid seal jääst jooginõud, jääskluptuurid ja jäätoolid. Klõpsisime fotosid ja veetsime tõeliselt „jäist jaanipäeva“. Jääb üpris erilise jaanipäevana kauaks meelde.

Jääbaaris käidud hakkas kell juba südaööd kuulutama. Linna saabus vahepeal ka RL ning saime temaga kokku. Tegime veel kerge ekskursiooni EA juhtimisel mööda Soho tänavaid ja Chinatowni ning Big Ben-i juures läksime laiali, ehk tagasi hotelli. Et järgmisel päeval olla valmis tööülesanneteks, ehk messiks ja koolituseks.