kolmapäev, 16. juuli 2008

Reisipäevik - 34.päev Eestis, ehk Nässuläinud discotamine

Täna oli plaanis minna töökaaslastega Pärnu peale discot tegema. MJ on seda organiseerinud juba pikemat aega ning ma tõsiselt ootasin seda päeva. Asjaolude sunnil kujunes aga nii, et ma nendega kokku ei saanudki. Käisin küll Pärnus, aga kuna ei teadnud täpsematest plaanidest, jäi mul lihtsalt nendega kokku saamata. Pärnu peal ringi sõites neid ei näinud ka. Õhtul hilja, kui koju jõudsin, nägin, et mu musid-lemmikud töökaaslased KM ja RK olid ka helistanud mulle. Mul on nii kahju, et see nüüd nii läks ja ma ei saa sinna midagi parata. Aga terve kamp oli vist kokku rohkem kui 20 inimest, et küll neil oli lahe ka ilma minuta. Ega keegi sinna ju otseselt minuga kokku saama ei läinudki. Kuigi ikkagi on okas hinges ja hirm, et järsku keegi solvus. Mul on häbi, aga see lihtsalt läks nii ja aega tagasi keerata ju ei saa.

Justkui karistuseks oma käpardluse eest osutus õhtune teatrietendus Pärnu Endlas tõeliseks Hiina piinaks. Sellist saasta näeb tõesti harva! Kahtlemata aasta kui mitte aastakümne kõige kehvem tükk – Janu.

Aga hommikul magasin ma kaua ja nautisin ka lastega koos jändamist natuke. Sõin herneid aias ja jagasin ka Kristiniga. Kristin kutsub neid „marjad“. Kuigi näiteks maasikad on „maasid“. Kristinist on kasvamas üks suur kamandaja ja meie pere boss. Täna köögis ütles oma suurele õele: „Ellu. Tool. Maha. Mahaaaa!“. Ehk sõnad tulevad juba päris hästi, eriti kui on vaja kamandada! Samas näiteks vorst=juust, kärbes=apalgas. Seda apalgate juttu saab kuulda mitu korda päevas, sest ka kõik muud putukad on apalgad.

Kommentaare ei ole: