neljapäev, 3. juuli 2008

Reisipäevik - 17.päev Eestis, ehk Ostuhullus Londonis ja tagasi koju


Käisime linnas kaasa ostmas nänni ja maistusi. P-le tahtsin ja sain mustkunstniku komplekti, S.-le Eoin Colferi ja R.L Stine-i raamatuid, Kristinile ühe pehme raamatu ja Londoni särgi ning K.-le inglise teed ja maiustusi. Endale ostsin ühe särgi ja tegelikult tahtsin ka uusi tosse leida, aga neid lihtsalt ei sattunud mu ette sellliseid, mille ma kaasa oleksin hoobilt haaranud. Kogu perele ostsin veel ühe mängu, milles üht karvast elukat loobitakse ja siis põrgatatakse vastava võrguga teineteisele tagasi. Muidugi kokkulepitud kohtumisaega sai nihutatud edasi, sest ma jõudsin viimasel hetkel sinna, mida ma terve reisi olin oodanud – Londoni raamatuantikvariaatide tänavale.

Viimaste pence-ide eest sai veel kontorisse viimiseks kommi Gatwicki lennujaamast kaasa ostetud. Lennule minnes kohtasime RH kursavenda, kes oma naisega olid Londonis nädala veetnud. Sai vahetada lastekasvatamise-kogemusi ja Londoni muusikali nägemise kogemusi (nemad käisid Chicagot vaatamas ja kiitsid). Aga tagasilend ise jäi ligi tund aega hiljaks. Ja kui ma öösel koju jõudsin olid küll S. Ja K. üleval mind ootamas, aga K. tiksus juba poole jalaga unemaal ning sinna suundusime kohe ka kõik, sest järgmisel päeval ootas kohtumine majandusministri ja suurinvestoritega. Ehk tagasi argipäeva.

Kommentaare ei ole: