esmaspäev, 21. juuli 2008

Reisipäevik - 40.päev Eestis, ehk Kiviveeretajate küla

Täna tegin kartulisalatit. Maaostu õnnestumise auks. Lõikusin kõiki toiduaineid kokku ligemale 2 tundi. Ja kogu selle aja peale, ei olnud ma ise eriti rahul tulemusega. Vale majonees oli. Ja midagi oli veel valesti, aga ma ei oska sõrme selle peale panna. Kõik küll sõid hästi ja kiitsid, aga mina ise tean, et see polnud tavaline „tipptase“.

K. on võtnud pähe teha aitaguse korda, eriti nüüd kus seda maad meil on seal kohe peaaegu hektari võrra rohkem. Ja kohe väravate kõrvale on ta ehitanud sellise põõsaslillede peenra. Selle ääristanud lähedalasuvate suurte kividega. Nüüd aga kui ma sain lauavirna ära saetud ilmus sealt alt välja paar sobivat kivi selle peenra ääristamiseks. Mõlemad sellised kopsakamat laadi. Küll ma rassisin ja rassisin, aga kohale sain nad veeretatud. Pärast oli ikka võhm täiesti väljas.

Õhtuks oli natuke planeerimatu käik Palmse mõisa, „noore“ Baskini Täiskuu etendust vaatama, mis osutus täiesti saastaks, aga sellest hiljem. Kuid pärast teatrit peatusime Viitna kõrtsis, et keha kinnitada ja sealne sealiha hapukapsaga oli just see, mida ma hetkel vajasin. Jõudsime napilt, ehk natuke pärast meid enam liha ei pakutud ka, vaid ainult suppi. Kööki ühesõnaga hakati sulgema. Hämmastavalt kehv teenindus oli. Aga ju need tütarlapsed kah juba pikast päevatööst väsinud. Õigemini üks seal esines ja oli selline natuke kohtlase (loe: üleoleva) teeninduskultuuriga. Aga ma ei hakanud midagi ütlema. Tänasin, maksin ja lahkusin.

Kommentaare ei ole: