reede, 4. juuli 2008

Reisipäevik - 18.päev Eestis, ehk kohtumine Juhan Parts -iga


Soomlastest suurinvestorid saabusid kohe hommikul ja terve päeva olin arvestanud nende jaoks. Kõigepealt olime kontoris ja andsin nii palju infot kui vähegi võimalik. Edasi käisime lõunal, otse MKM-i kõrval. Sealt oli hea arvestada härra minister Juhan Parts-iga kohtumisele minekut.

Ma polegi temaga enne näost näkku kokku puutunud. Ja mingi rahutus oli ka hinges, et kuidas kõik läheb. Aga kõik läks väga hästi! Minister osutus väga targaks ja toredaks inimeseks. Ta andis just seda positiivset hoiakut juurde, mida külalised tulidki otsima ja kuulma. JP on nüüd kolmas valitsuse liige, kellega ma kohtunud olen ja kummaline, aga ka UP ja AA olid väga sümpaatsed inimesed. Kõik on väga erudeeritud ja positiivsed. Just selliseid juhte ongi massidele vaja, kes oma olekuga süstivad igas mõttes positivismi. Muidugi, ega poliitilises mõttes ma absoluutselt kõigi nende erakondade vaadetega nõus ei ole, aga kes on? Kas nad isegi, sest ikka on ju see erakonna nägemus ju mingi konsensus või suure hulga inimeste kompromiss, mis enam-vähem üldises plaanis hõlmab suurema osa liikmete arvamusi. Vähemalt nii ma selle olen enda jaoks lahti mõtestanud. Sellepärast ma ise ilmselt ei saagi kunagi ühtegi erakonda kuuluda, et ma pole sellistes asjades kompromissideks valmis. Aga ei hakka ma ka kritiseerima teisi, kes vastupidi on otsustanud. Igal ühel on õigus teha iseenda otsused.

Aga hr.Parts-i kohta ütlesid välimaalasedki, et „see on tark mees“. Mina sain temalt ka paar positiivset kommentaari ja seda on ju ikka vaja. Sest meie kõik pisikesed mutrid, üritame ju ka mis jaksame Eesti riigi hüvanguks anda nii suure panuse kui vähegi võimalik. Igaüks oma oskuste ja võimaluste piires. Aga mulle meeldib juba seegi, et minister võttis selle tunni ja pidas seda sama asja oluliseks mida minagi.
Samal päeval teatati raadiost, et Kehra Paberivabrik on teinud pankroti ja 500 inimest jäävad tööta. Nii kurb! Loodetavasti nüüd see uus investeering jõuab kiirest turule, et osagi nendest spetsialistidest saaksid jätkata oma tegevusalal!

Kommentaare ei ole: