kolmapäev, 29. oktoober 2008

Naise järel ootamine

Istusin kaubanduskeskuse pingil ning üks mees istus mu kõrvale ning küsis: "Kas ootad oma naise järele?"
Ma noogutasin ja küsisin: "Aga Sina?"
Ta ütles, et juba aastast 1952, on ta naise järel e ootanud.
"Kui ma läksin meie esimesel kohtamisel talle järele, ütlesin, et tulen kell 8. Kuid tema tuli trepist alla kell 8.30
Ta ütles: "Vabandust, et mul läks nii kaua aega. Mulle ei meeldinud ükski asi, mida peale proovisin." Aga, tead, ta tõesti nägi ilus välja!
Jah tal läheb aega, aga mul pole vahet, ma võin naise järele oodata."

Ta rääkis edasi: "Pulmade planeerimisega läks aasta. Mis siin rääkida kannatamatust mehest...ma olin närvis, et pidin naise järele ootama." Ja siis ta võttis mu käevarrest kinni, nagu vanadel meestel kombeks ning ütles: "Mesinädalate kohta ma ütlen, et see naise järele ootamine tasus ära!
Ja ma arvan, et me pole kusagil olnud või me pole tema pärast kusagile jäänud hiljaks. Mõnikord ta teeb seda lihtsalt sellepärast, et ta võib :) Aga see on lihtne elu tõsiasi. Sama saab olema Sinu noore naisega. Parem on sellega lihtsalt harjuda. Tal läheb aega, sest Sul pole vahet, võid naise järele oodata.

Ma lugesin kusagilt, et statistika näitab, et mehed lahkuvad alati enne naist. Ja see on ju loogiline, sest ma tean, et tema "pole valmis". Ja kui tuleb lõpuks minu aeg ja ma lähen "teisele poole". Otsin endale pingi, kui neil seal on selliseid. Ja ma loodan, et tal läheb aega, sest mul pole vahet, ma võin naise järele oodata. Kallis, võta aega, sest mul pole vahet...ma võin oodata
----
Kui mind kunagi pole ja kui Sa K. leiad selle loo siit internetist, siis tea, et ma pühendasin selle laulu Sinule ning kuigi ma ootan Sind seal kusagil...siis ära kiirusta...tuled kui tuled...ma võin oodata!!! Ma armastan Sind...

2 kommentaari: