Nimi:
Asukoht: Tallinnamaa, Raplamaa, Rootsimaa

Blogi lugedes saad aru kes ma olen...

laupäev, jaanuar 09, 2010

Midagi ilusat ja hingele...

Ma olen nii uhke oma tütre üle (pean siinkohal silmas 14-aastast)...
Temast on võrsumas kunstnik.
Näide on siin - joonistuse pealkiri on "When angels fall", inspireeritud Katekyo mangast. Astun üsna tihti näitustelt läbi... mõnikord lõunasöögi asemel ja üle ühe-kahe nädalavahetuse kindlasti naudin üht või teist kunstiliiki, aga ma pole üle pika aja midagi nii ilusat näinud...

Sildid: ,

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ohoh, uskumatult ilus. ei ole ainult lapsevanema vaimustus, vaid ka võhivõõra jaoks ilus!

09 jaanuar, 2010 21:27  
Blogger Danzumees said...

Aitäh! Nii armas Sinust nii öelda! Mul süda nüüd veel eriti soe :)

10 jaanuar, 2010 04:48  
Blogger Kiku said...

See on tõesti vapustavalt hea!

12 jaanuar, 2010 01:05  

Postita kommentaar

Links to this post:

Looge link

<< Home

  • Telli: http://danzumees.blogspot.com/feeds/posts/default