pühapäev, 24. jaanuar 2010

So you think you can dance 5.hooaeg Top18

Eelmisel nädalal selgus, et minul, vanal tantsulõvil (rõhk sõnal "VANAL"), tuleb ka jälle tantsukingad kapipõhjast üles otsida ning märtsi alguses Tallinnas lavale minna :) Ujumisega olen juba natuke trenni teinud sellel aastal, aga nüüd pressisin spagaadi kah (väga viltu ja läbi suure häda) maha. Ühe jalaga läks aga teisega enam mitte. Kuigi ma tean, et see on lihtsalt vähese trenni viga... ja küll ta läheb kui talle natuke vatti anda. Õnneks praeguse seisuga tundub, et peaks saama mõned korrad enne esinemist trenni ka teha. Päris külmalt oleks asi ikka üsna nutune :) Ja ega mul koreograafia ka päris meeles ole. Viimati sai ju seda tantsitud mais... appi, see on ju üle poole aasta tagasi! Ja üldse olen viimase poole aasta jooksul saanud ehk kokku 2-3 korda tantsutrenni. Mis tantsumees ma enam olen niimoodi :( Korra-paar olen ka klubidesse eksinud, aga see pole ju see ning ka seal tundsin, et hädasti oleks vaja ikka tagasi päris trenni. Naljakas, aga ma polegi kunagi nii kõhnana tantsinud laval... eelmine kord, ehk maikuus kaalusin ju ka tervelt 17 kilo rohkem kui praegu :) Homme lähen proovin siin veel ühte Rootsi tantsutrenni... oleks mingigi konkreetne edasiviiv treening.

Aga nüüd saate juurde.
Seekord olid kuidagi nad seal liimist lahti. Ka head tantsijad põrusid pahasti. Ja ometi anti neile sellised maailma tippkoreograafid kätte nagu Shane Sparks ja Brian Friedman. Shane-i esimene tants oli nii laheda kätetööga ja Friedmani burlesque-ne sugupoolte sõda mõjus erilisena, kuid millegipärast kumbki tantsudest ei säranud... ja seda ilmselt just tantsijate pärast. Ega need lemmiktantsijadki veel välja pole koorunud. Mõned on ju head tantsijad, aga neis pole mingit lavasarmi ja teised on jälle laheda karakteriga ning mõnusad tüübid, aga tantsupool pole jällegi nii tugev. Aga üldiselt on lemmikuteks hetkel tüdrukutest Jeanine ja poistest Brandon. Lisaks on tüdrukutest huvitavad Janette ja Caitlin (võibolla Karla ka) ning kuttidest Jason ja Jonathan. Aga samas kõik need peale Jeanine-i ja Brandoni on veel lahtised... ehk järgmise saate põhjal oskab juba midagi paikapanevamat otsustada?

Tantsudest tõusiski minu jaoks esile ainult üks ainus. Kanada koreograafi Stacey Tookey lüüriline tants, mille esitasid Jonathan ja Karla. Tõeliselt ilus ning imeliselt hästi tantsitud.
Voila:

Kommentaare ei ole: